مرد آمریکایی به طور مرگبار به متصدی پارکینگ تقلبی بیش از 40 دلار شلیک کرد و سپس قرار ملاقات خود را از سر گرفت

مرد آمریکایی به طور مرگبار به متصدی پارکینگ تقلبی بیش از 40 دلار شلیک کرد و سپس قرار ملاقات خود را از سر گرفت

آقای آگیره اکنون با وثیقه 200000 دلاری در بازداشت است.

یک مرد آمریکایی که گفته می‌شود هنگام قرار ملاقات از او 40 دلار در هزینه پارکینگ کلاهبرداری شده بود، قبل از بازگشت برای شام، کلاهبردار را با شلیک گلوله کشت و کشت. با توجه به الف بیانیه مطبوعاتیمتهم به نام اریک آگویر 29 ساله معرفی شده است. او روز پنجشنبه به اتهام قتل در قتل الیوت نیکس 46 ساله در دادگاه حاضر شد.

مطابق با CNNآقای آگویر بعد از اینکه به شریکش گفت که “همه چیز خوب است” بعد از اینکه آقای نیکس را در پارکینگ نزدیک رستوران رودئو گات هوستون کشته است، به قرار شام خود ادامه داد.

دپارتمان پلیس هیوستون گفت که در غروب 11 آوریل، آقای آگویر و قرارش وسایل نقلیه خود را در نزدیکی محل برگر پارک کردند و قربانی به آنها گفت که هزینه هر کدام 20 دلار است. آقای آگویر سپس 40 دلار پرداخت و بعداً توسط کارکنان رستوران به او گفتند که آقای نیکس برای پارکینگ کار نمی کند.

شاهدی که تعامل اولیه این جوان 29 ساله با آقای نیکس را دید به پلیس گفت که متهم را دید که با سرعت به سمت ماشینش رفت، اسلحه ای برداشت و به دنبال آقای نیکس که دور از دید او بود، دوید. شاهد صدای شلیک گلوله را شنید و سپس “مظنون را مشاهده کرد که در حالی که اسلحه در دست داشت به سمت ماشینش برمی گشت.”

به گفته این منبع، شاهد دیگری که آقای نیکس را در حال خونریزی در خیابان دید، با شماره اورژانس تماس گرفت. پلیس گفت که آقای آگویر به نیم تنه آقای نیکس شلیک کرد و او بعداً بر اثر جراحات وارده در بیمارستان درگذشت.

همچنین بخوانید | گزارش مرگ بازیگر کانادایی بر اثر جراحی برای اینکه شبیه جیمین از BTS یک فریب هوش مصنوعی به نظر برسد

از سوی دیگر، آقای آگوئره، پس از ترک صحنه، اسلحه را در ماشین خود گذاشت و به جایی که قرار ملاقاتش منتظر بود، برگشت. آن دو سپس وارد رستوران شدند و زن در آن تاریخ بعداً به پلیس گفت که در آن نقطه تیراندازی را ندیده یا از آن اطلاعی نداشته است.

وقتی آقای آگویر پس از تعقیب آقای نیکس نزد او برگشت، به او گفت: “او فقط آن مرد را ترساند و همه چیز خوب بود.” این زن به بازپرسان گفت. او افزود: قبل از اینکه در رستوران بنشیند، “اریک احساس ناراحتی کرد و به آنها پیشنهاد داد که به جای دیگری غذا بخورند.”

آقای آگیره اکنون با وثیقه 200000 دلاری در بازداشت است. او وارد اعتراض نشده و جمعه شب پشت میله های زندان مانده است.