مردی در کانادا به دلیل افتتاح فروشگاهی برای فروش مواد مخدر دستگیر شد

مردی در کانادا به دلیل افتتاح فروشگاهی برای فروش مواد مخدر دستگیر شد

به گفته پلیس، آقای مارتین از بازداشت پلیس خارج شده و در انتظار جلسه دادگاه است.

یک مرد 51 ساله کانادایی در بریتیش کلمبیا به دلیل افتتاح یک مغازه سیار برای فروش کوکائین، هروئین و سایر مواد خطرناک دستگیر شد. بر اساس بی بی سیمردی که جری مارتین نام دارد روز پنجشنبه یک روز پس از افتتاح فروشگاهش دستگیر شد. پلیس ونکوور گفت که آقای مارتین را به دلیل “قاچاق مواد مخدر در ارتباط با داروخانه غیرقانونی مواد مخدر” دستگیر کرده است، اما اتهامات رسمی را مطرح نکرده است.

طبق گزارش، آقای مارتین فروش مواد مخدر را روز چهارشنبه از یک تریلر متحرک پارک شده در مرکز شهر ونکوور آغاز کرد. فروشگاه او به بزرگسالان این فرصت را داد که با نشان دادن کارت شناسایی خود، داروهای غیرقانونی خریداری کنند.

آقای مارتین گفت که او مغازه سیار خود را برای عرضه مواد مخدر در محله ای که به دلیل “اپیدمی اوردوز” نابود شده است، باز کرده است. او همچنین افزود که داروهای او برای اطمینان از عدم وجود فنتانیل – ماده افیونی مصنوعی 50 برابر قوی‌تر از هروئین که در اکثر مرگ‌ومیرهای ناشی از مصرف بیش‌ازحد نقش دارد، آزمایش شدند. او فاش کرد که قصد دارد دسته‌هایی از کوکائین، مت آمفتامین، هروئین و کراک را در مقادیر کم تا 2.5 گرم بفروشد تا از مرگ و میر بیشتر جلوگیری کند.

همچنین بخوانید | فضانورد نمایی “هیبت انگیز” از دبی را از فضا به اشتراک می گذارد

علاوه بر این، طبق این نشریه، این مرد 51 ساله گفت که قصد داشت فروشگاه خود را پس از اینکه Health Canada در اوایل سال جاری در اختیار داشتن مقادیر کمی مواد مخدر سخت در استان بریتیش کلمبیا (BC) جرم زدایی کرد، باز کند. پروژه آزمایشی سه ساله او همچنین افزود که قصد دارد دستگیری خود را در دادگاه به چالش بکشد، زیرا مواد مخدر آلوده باعث آسیب می شود.

به طور جداگانه، در بیانیه ای، پاسبان تانیا ویسینتین گفت که پلیس ونکوور “از اقداماتی با هدف بهبود ایمنی عمومی برای افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند، از جمله خدمات کاهش آسیب و جرم زدایی حمایت می کند” اما گفت پلیس به اجرای قانون قاچاق مواد مخدر ادامه خواهد داد.

به گفته پلیس، در حال حاضر، آقای مارتین از بازداشت پلیس خارج شده و در انتظار جلسه دادگاه است. همچنین از او خواسته شده که از مرکز شهر ونکوور ایست ساید دور بماند.