مردی در تلاش برای گرفتن نهمین ضربه کووید – اخبار RT World

بر اساس گزارش‌ها، مردی در بلژیک دستگیر شد که در تلاش بود تا نهمین دوز واکسن کووید-19 خود را با شناسایی نادرست از طرف دیگرانی که نمی‌خواستند خودشان واکسن بزنند، دریافت کند.

روزنامه L’Avenir گزارش می دهد که مرد ناشناس اهل شارلوا روز یکشنبه پس از شناسایی چهره او توسط کارکنان در یک مرکز واکسیناسیون بازداشت شد. او قبلاً هشت بار برای واکسینه شدن به این مرکز رفته بود و با استفاده از کارت‌های شناسایی مختلف برای مراجعینی که ظاهراً بدون حضور خودشان می‌خواستند وضعیت “کاملاً واکسینه” شده باشند.

به نوشته این روزنامه، به زودی شکایت حقوقی از این مرد و هرکسی که از خدمات وی برای دوری از واکسیناسیون استفاده کرده است، تشکیل خواهد شد.


مردی به دلیل داشتن 10 بار کووید در یک روز مورد بررسی قرار گرفت

اگرچه واکسیناسیون در بلژیک در حال حاضر اجباری نیست، افراد کاملاً واکسینه شده می‌توانند بلیط ایمن کووید دریافت کنند که به مالک اجازه می‌دهد سفر کند و وارد برخی از موسسات از جمله بارها، رستوران‌ها، مراکز تناسب اندام و رویدادهای بزرگ شود.

از آغاز همه‌گیری کووید-۱۹ و محدودیت‌های بعدی، چندین «قاطر» واکسن گرفتار شده‌اند که از طرف دیگران واکسینه می‌شوند. در این ماه، یک مرد نیوزیلندی به دلیل دریافت بیش از ده گلوله در یک روز از طرف مشتریانی که تمایلی به دریافت عکس‌های خود نداشتند، مورد بازجویی قرار گرفت.

آسترید کورنیف، مسئول وزارت بهداشت نیوزیلند گفت که دولت این کار را انجام داده است “بسیار نگران” در مورد افرادی که دوزهای واکسن بیشتری دریافت می کنند، توصیه می شود “در اسرع وقت به دنبال مشاوره بالینی باشید” اگر انجام دهند.