مردی انگشتان خود را در چشمان کروکودیل می‌چسباند تا در هنگام حمله خود را آزاد کند.

مردی انگشتان خود را در چشمان کروکودیل می‌چسباند تا در هنگام حمله خود را آزاد کند.

این مرد مورد حمله یک خزنده 4.5 متری قرار گرفت که قصد داشت او را غرق کند.

یک مرد توسط یک تمساح در ساحلی در شمال کوئینزلند استرالیا مورد ضرب و شتم قرار گرفت. این مرد 44 ساله در حین ماهیگیری در نزدیکی کوک تاون مورد حمله یک خزنده 4.5 متری قرار گرفت که قصد داشت او را غرق کند. بر اساس گزارشی که در News.com.au منتشر شده، او توانست با فرو کردن انگشتانش در چشمان آن از خود دفاع کند

این حمله درست قبل از ساعت 1 بعد از ظهر روز شنبه در آرچر پوینت در کوک تاون رخ داد. والری نوبل، یک امدادگر از خدمات آمبولانس کوئینزلند، با سون نیوز صحبت کرد و گفت: “او در آب بوده است که متوجه یک تمساح تقریباً چهار و نیم متری شده است که به سمت او شنا می کند و سعی کرده از آن دفاع کند. با تفنگ نیزه ای خود، ناموفق.

وی در ادامه افزود: سه بار او را گاز گرفته و به ته کشیده است.

ظاهراً این مرد با فرو کردن انگشتانش در چشمان تمساح توانست خود را رها کند و به او اجازه دهد تا به ساحل شنا کند. این مرد از ناحیه سر، پا و کتف آسیب دیده بود. او با هواپیما به بیمارستان پایه در کایرنز منتقل شد، جایی که اکنون در وضعیت بحرانی اما پایدار است.

به گفته نماینده اداره محیط زیست و علوم کوئینزلند، طبق گزارش News.com.au، افسران حیات وحش این رویداد را بررسی خواهند کرد. آنها افزودند که کارکنان همچنین برای بررسی اینکه آیا تمساح هنوز در مجاورت است یا خیر، خواهند رفت.

سخنگو افزود: “اطلاعات ارائه شده به DES حاکی از آن است که مرد مورد نظر جراحات جدی داشته است. آرچر پوینت یک کشور کروک شناخته شده است. به یاد داشته باشید که شما مسئول امنیت خود در کشور کروک هستید.”

این حادثه تنها چند روز پس از آن رخ داد که یک مرد 65 ساله در 4 آوریل هنگام چرت زدن در نیوول بیچ نزدیک پورت داگلاس گاز گرفت. او از ناحیه پا دچار آسیب جزئی شد.

دولت کوئینزلند اعلام کرد که این یک “یادآوری به موقع” برای مردم است که پس از این رویداد “مقاطع” باشند.

این نشریه با استناد به داده های اداره محیط زیست و علوم کوئینزلند اشاره کرد که بین سال های 2020 تا مارس 2023 هشت حمله کروکودیل گزارش شده است که هفت مورد آن غیر کشنده بوده است.