مدیران جی پی مورگان شوخی کردند و در مورد پدوفیلی اپستین هشدار دادند – شکایت – اخبار جهانی RT

نسخه جدید منتشر شده از شکایت جزایر ویرجین نشان می دهد که مقامات پایبندی به بانک از بانک خواسته اند که شکارچی را به عنوان مشتری کنار بگذارد.

بر اساس یک شکایت کیفری تجدیدنظر شده از جزایر ویرجین ایالات متحده که روز چهارشنبه علنی شد، افسران پایبندی خود جی پی مورگان از غول بانکی بین‌المللی خواستند تا سال‌ها روابط خود را با مجرم جنسی محکوم به جنایت جفری اپستین قطع کند تا اینکه سرانجام در سال 2013 او را کنار گذاشت. شکایت به روز شده، اتهام ممانعت از تعقیب اپستین توسط مجری قانون فدرال را اضافه می کند.

این پرونده تایید می کند که اپستین و علاقه او به دختران جوان باعث خنده مدیران ارشد بانک شده است. مری اردوس، رئیس بخش مدیریت ثروت و دارایی شهادت داد که در سال 2008 ایمیلی دریافت کرد که از او پرسیده بود آیا در یک رویداد حضور دارد یا خیر. “با مایلی سایرس” [sic] – سپس ستاره 16 ساله “هانا مونتانا” دیزنی.

شکایت نشان می دهد که تیم واکنش سریع بانک به دنبال طبقه بندی حساب اپستین به عنوان “ریسک بالا” در اوایل سال 2006، با اشاره به او “به طور معمول” چندین بار در ماه بین 40000 تا 80000 دلار پول نقد برداشت می کرد. در سال 2010، بخش مدیریت ریسک حساب او را علامت گذاری کرد و از او پرسید که آیا افراد بالاتر هستند یا خیر “هنوز با این مشتری که اکنون یک مجرم جنسی ثبت شده است، راحت هستم.”

یک مقام ارشد انطباق به نام اپستین a “خرپول، پیرخرپول، پیرخیلی پولدار” در یک بررسی حساب کاربری در سال 2011 پس از حمایت مالی از حساب های خصوصی برای دو جوان 18 ساله. گزارش شده است که مقامات انطباق داخلی بر اپشتین اصرار داشتند “باید رفت،” در حالی که مسئولان مبارزه با پولشویی به بانک اعلام کردند از این رابطه خارج شوید. وقتی خانم گیسلین ماکسول که از زمان محکومیت اپستین از آن زمان محکوم شده بود، در سال 2011 سعی کرد یک حساب کاربری باز کند “کسب و کار مشاوره استخدام شخصی،” او به عنوان یک پرچم گذاری شد “مشتری پرخطر” به ظن فعالیت مربوط به “جفری.”

طبق این شکایت، اردوز بین سال‌های 2008 تا 2013 با جس استالی، رئیس سابق بانکداری خصوصی و دو مدیر اجرایی دیگر درباره خطراتی که او ایجاد می‌کرد ملاقات کرد، و سرانجام در سال 2013 پس از اینکه متوجه شد برداشت‌هایش انجام شده است، او را به عنوان مشتری کنار گذاشت. “نقد واقعی.”

جزایر ویرجین، جایی که جزیره خصوصی اپستین لیتل سنت جیمز در آن واقع شده است، در ماه دسامبر از جی پی مورگان شکایت کرد و مدعی شد که از جنایات وی بهره مالی برده است و این شرکت گزارش فعالیت های مالی مشکوک را از طریق پرونده های نظارتی معمولی که در غیر این صورت ممکن است دولت را به این موضوع برساند، گزارش نکرده است. سوء استفاده در قلمرو آن.


دعوی حقوقی ادعا می کند که روابط جی پی مورگان با اپستین شوم تر است

جی پی مورگان به نوبه خود از استالی شکایت کرده و او را متهم به پنهان کردن اپشتین کرده است. بانک از او خواسته است که هشت سال غرامت را از دست بدهد و زیان هایش را هم در دعوای جزایر ویرجین و هم در دعوای دیگری که توسط گروهی از قربانیان ادعایی اپشتین مطرح شده است، بپردازد. پرونده های دادگاه نشان می دهد که استالی بیش از 1200 ایمیل با اپستین رد و بدل کرده است که بسیاری از آنها به زنان جوان اشاره می کنند.

این شکارچی جت ستینگ که در سال 2021 در سلول زندان منهتن جان خود را از دست داد در حالی که منتظر محاکمه به اتهام قاچاق جنسی بود، 15 سال را به عنوان یک مشتری در موقعیت ظاهراً خوبی در JP Morgan گذراند، علیرغم محکومیتش در سال 2008 به اتهام درخواست از یک روسپی زیر سن قانونی. .

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: