“محترم شراد پاور، شما به عنوان رئیس NCP مورد نیاز هستید”: وزیر اتحادیه

نارایان ران در سال 2005 از Shiv Sena کنار رفت (پرونده)

دهلی نو:

یک روز پس از اینکه شراد پاوار، رئیس NCP اعلام کرد که از سمت ریاست حزب کناره‌گیری می‌کند، نارایان رانه، وزیر اتحادیه و رهبر BJP چهارشنبه گفت که حضور رهبر 82 ساله در سیاست و همچنین رئیس‌جمهور حزبش ضروری است.

شراد پاور روز سه‌شنبه با بیان اینکه از سمت رئیس NCP که از سال 1999 تأسیس و هدایت آن را برعهده داشت، کناره‌گیری می‌کند، اما از زندگی عمومی بازنشسته نمی‌شود، بمبی پرتاب کرد. برادرزاده او آجیت پاوار بعداً اعلام کرد که عمویش به دو تا سه روز زمان نیاز دارد تا درباره تصمیم خود “فکر کند”.

نارایان ران در مورد اینکه آجیت پاوار تنها رهبر NCP است که از تصمیم عمویش حمایت می کند، گفت: “آجیت سخنرانی های بزرگی انجام می داد. او تصمیم پاوار را درست می دید در حالی که کارگران حزب دیدگاهی مخالف دارند.” نارایان ران، یکی از رهبران سابق شیو سنا، گفت: “محترم شراد پاوار، شما در سیاست و همچنین رئیس NCP مورد نیاز هستید.”

او همچنین اودهاو تاکرای، وزیر سابق ماهاراشترا را مورد بررسی قرار داد و او را به ناتوانی در همراهی با حزبش متهم کرد.

نارایان رانه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مطرح شده از سوی او به خبرنگاران گفت: “او (اوداو تاکرای) به عنوان یک رهبر ناتوان است و این یک واقعیت است. با این حال، شراد پاوار او را به عنوان وزیر ارشد منصوب کرد. پاوار به کمبودهای خود (تاکرای) به عنوان وزیر ارشد اعتراف کرده است.” پاوار در زندگی نامه خود “لوک ماجه سنگاتی” (مردم با من همراهی می کنند).

نارایان ران در سال 2005 از شیو سنا خارج شد تا به کنگره بپیوندد. او در سال 2017 کنگره را ترک کرد تا لباس خود را با نام Maharashtra Swabhiman Paksha تشکیل دهد که در اکتبر 2019 با BJP ادغام شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)