محاصره جاده در هلند به دلیل کنترل کووید – اخبار RT World

کامیون داران و سایر رانندگان در یک راه بندان به طول چهار مایل در حومه شهر روتردام هلند در بحبوحه اعتراض به اقدامات دولت برای کووید گیر افتاده اند.

به گزارش رسانه های محلی، حدود 200 فعال روز پنجشنبه دروازه های یک بندر بزرگ در بندر شهر را مسدود کردند. آنها برای چندین ساعت از تردد وسایل نقلیه در داخل و خارج از مرکز بار جلوگیری کردند که به نوبه خود منجر به ازدحام شدید ترافیک در بزرگراه منتهی به بندر شد. پلیس وارد مذاکره با معترضان شد که در نهایت تسلیم شدند و بعد از ظهر محل را ترک کردند.

طبق گزارش ها، گروهی که پشت این اقدام اعتراضی قرار دارد، Dockers United است که به شدت با سیاست های دولت Covid مخالف است. بزرگترین نگرانی این سازمان این است که مقامات می توانند به زودی داشتن گواهی واکسیناسیون یا بهبودی را برای کارکنان برای ورود به محل کار اجباری کنند، که، همانطور که این گروه استدلال می کند، به منزله طرد افراد از جامعه است.مبنای خلاف قانون اساسیآنها همچنین به طور کلی از محدودیت های معرفی شده توسط دولت هلند ناراضی هستند، زیرا «آنچه عادی نیست را عادی نکنید» ترجمه یکی از شعارهای آنها است.


تماشا کنید: درگیری معترضان و پلیس پس از اعلام محدودیت های جدید کووید در هلند

در واقع، دولت هلند اوایل این ماه اعلام کرد که در حال کار بر روی معرفی «گذرنامه کرونا» برای محل کار است، اگرچه هنوز مشخص نیست این اقدام چه زمانی اجرا می‌شود و چقدر سخت‌گیرانه خواهد بود.

در همین حال، روز جمعه، کشور اتحادیه اروپا بیشترین تعداد موارد جدید کووید را در 24 ساعت ثبت کرد که این رقم به 23591 نفر رسید. پزشکان می گویند با ظرفیت کار می کنند.

در بحبوحه افزایش، نخست وزیر هلند شنبه گذشته قرنطینه نسبی را اعمال کرد که طبق آن باید بارها، رستوران ها، کافه ها و سوپرمارکت ها راس ساعت 8 شب بسته شوند، در حالی که مغازه هایی که کالاهای غیر ضروری را می فروشند تا ساعت 6 بعد از ظهر تعطیل می شوند. تجمعات عمومی به طور کلی ممنوع است.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!