مجسمه پری دریایی منحنی در جنوب ایتالیا به دلیل “تحریک آمیز” بودن خشم را برانگیخت

مجسمه پری دریایی منحنی در جنوب ایتالیا به دلیل

این مجسمه هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است.

مجسمه انحنادار یک پری دریایی در شهر مونوپولی در جنوب ایتالیا به دلیل “بیش از حد تحریک آمیز” سر و صدا ایجاد کرده است. مطابق با روزنامه گاردیناین اثر هنری در میدان جدیدی در شهر Puglia به نام Piazza Rita Levi-Montalcini – به نام یک دانشمند ایتالیایی برنده جایزه نوبل، قرار دارد. این توسط دانش آموزان مدرسه هنری لوئیجی روسو در Monopoli ساخته شده است و در نزدیکی زمین بازی کودکان قرار دارد.

این اثر هنری پس از انتشار عکس‌های گرفته شده در حین نصب در شبکه‌های اجتماعی، هدف تمسخر قرار گرفت. تیزیانا شیوارلی، بازیگر اهل باری در فیس بوک گفت که یکی از دوستانش در مونوپولی “به درستی درباره این بنای یادبود ابراز حیرت کرده است. شبیه یک پری دریایی با دو سینه سیلیکونی و مهمتر از همه، یک الاغ بزرگ است که قبلاً روی آن دیده نشده بود. پری دریایی. حداقل من نمی شناسم.»

خانم شیوارلی در ادامه تاکید کرد که با دانشجویان هنر یا شورای محلی که این کار را سفارش داده بود مشکلی ندارد. او افزود: “اما من با این موضوع بسیار سرگرم شدم … چه کسی می داند که آیا این یک جاذبه بیشتر برای گردشگران خواهد بود.”

همچنین بخوانید | مصر نتفلیکس را به خاطر به تصویر کشیدن کلئوپاترا در نقش یک زن سیاهپوست در فیلم درام-مستند جدید محکوم کرد.

در همین حال، آدولف مارسیانو، مدیر مدرسه هنری لوئیجی روسو، اظهار داشت که این مجسمه “ادای احترام به اکثریت زنانی است که دارای انحنا هستند”. همانطور که در اسکای نیوزآقای مارسیانو همچنین گفت که مدل مقیاس به شورا نشان داده شد و به دنبال آن تصمیم گرفته شد که مجسمه تکمیل شده در میدان قرار گیرد.

او افزود که نمی‌خواهد درباره الهام‌گیری از دانش‌آموزان قضاوت کند، اما به این کار «به‌عنوان بازنمایی واقعیت، در این مورد از بدن زن» نگاه می‌کند.

“شما تبلیغات تلویزیونی را با مدل هایی می بینید که بسیار لاغر هستند، اما پری دریایی مانند ادای احترام به اکثریت زنانی است که دارای انحنا هستند، به خصوص در کشور ما. اگر نماینده زنی فوق العاده بودیم، بسیار بد بود. آقای مارسیانو گفت: لاغر.

قابل ذکر است که این مجسمه هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است.