متخصص زنان قلابی زنان را فریب داد تا معاینات واژن آنلاین را انجام دهند – RT World News

محققان ایتالیایی در حال رسیدگی به یک مورد سوء استفاده جنسی هستند که در آن مردی به عنوان متخصص زنان ظاهر شد تا اندام تناسلی ده ها زن را از نزدیک ببیند. مظنون معاینات را به صورت آنلاین ترتیب داد.

مرد با زنان تماس گرفت و به آنها گفت که از نتایج آزمایشات پزشکی صمیمی آنها آگاه است. به گفته دادستان ایتالیایی، مظنون 40 ساله پس از به دست آوردن اطلاعات شخصی قربانیان از وب سایت ها، به زنان گفت که آنها به عفونت شدید واژن مبتلا شده اند و به بررسی های بیشتر نیاز دارند.

ادامه مطلب


بیش از 5500 قربانی سوء استفاده جنسی توسط متخصص زنان در لس آنجلس، 73 میلیون دلار پرداخت می کنند.

متخصص زنان جعلی با آگاهی از اطلاعات شخصی مانند نام قربانیان، تاریخ تولد، شماره تلفن و سوابق پزشکی، بیماران را فریب داد تا به مشاوره آنلاین مراجعه کنند. رسانه‌های محلی این هفته گزارش دادند که او از طریق پلتفرم‌هایی از جمله زوم درخواست تماس‌های ویدیویی کرد و از قربانیان خواست تا اندام خصوصی خود را برای تأیید تشخیص به او نشان دهند.

بیش از 400 زن در سراسر ایتالیا هدف حمله قرار گرفته اند.

در حالی که برخی از زنان فریب خورده تحت معاینات آنلاین توسط پزشک قلابی قرار گرفتند، برخی دیگر مشکوک شدند و به پلیس محلی شکایت کردند. بر اساس گزارش رسانه ها، یکی از زنان، که ظاهراً مورد هدف مرد مورد نظر قرار گرفته بود، تجربه خود را در پستی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که منجر به توصیف تجربیات مشابه توسط نظردهندگان شد.

این هفته، دادستانی به پلیس دستور داد تا خانه مظنون را بازرسی کند. رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که گوشی‌های هوشمند و کارت‌های حافظه کشف و ضبط شد و افزودند که تحقیقات در مورد پرونده طبقه‌بندی شده به عنوان خشونت جنسی ادامه دارد. گزارش ها اضافه کردند که داستانشباهت هایی دارد” به یک مورد از ”باری متخصص زنان و زایمان“، که از اواخر نوامبر به اتهام خشونت جنسی علیه حداقل دو بیمار در بازداشت خانگی به سر می برد.