علاوه بر این، از این دستگاه می توان برای صاف کردن خط ریش و تراشیدن موهای بینی استفاده کرد. ماشین اصلاح زنانه نیاز به مراجعه به آرایشگاه را از بین می برد و با چند دستورالعمل و تمرین می توانید به روش های مختلف مو و ریش خود را حالت دهید. بهتر است دستگاهی که تهیه می کنید بتواند هم خط زن صفر و هم خط زن را با هم اصلاح کند تا مجبور نباشید هر کدام را جداگانه تهیه کنید. در عین حال، ماشین اصلاح KiMI بسیار مقرون به صرفه، قدرتمند و بسیار کارآمد است. یک باتری قابل شارژ در آن می تواند 45 دقیقه پس از 120 دقیقه شارژ دوام بیاورد.

تیم ما دوباره با راهنمای خرید دیگری بازگشته است تا شما را بررسی کنید. با استفاده از این محصول، هنگام خروج از منزل همان وسیله را می پوشیم و با گذشت زمان آن را می شناسیم. بررسی ما از ساعت و مواردی که هنگام خرید یک ساعت دیجیتال خوب باید در نظر گرفته شود به اشتراک گذاشته خواهد شد. چقدر از ساعت خود استفاده می کنید یا آن را فقط به عنوان یک وسیله تزئینی روی مچ دست خود می بندید؟ به خاطر ترافیک دیر کردی؟ اگر از این مقاله لذت بردید، امیدوارم برای شما مفید باشد.

شارژ کامل باتری 8 ساعت طول می کشد در حالی که شارژ آن 60 دقیقه طول می کشد. می توان از یک کابل برای اتصال دستگاه به ماشین اصلاح استفاده کرد.بنابراین، می توان از آن به طور مستقیم استفاده کرد. بهتر است تکه های مو را با برس تمیز کنید و تیغه ها را با روغن ارائه شده به همراه تیغه ها چرب کنید تا عمر تیغه ها افزایش یابد. دارای تیغه موبر 25 میلی متری، طول اصلاح 05 میلی متر، باتری 4 شانه ای قابل شارژ و سایزهای 3-6-9-12 و همچنین برای اصلاح موهای صورت مناسب است. این دستگاه علاوه بر ضد آب بودن، قابلیت استفاده در حمام را نیز دارد.
همچنین در مقابل اطرافیانتان شیک تر به نظر می رسید. با مدل های اسپرت، واویلا ظاهر می شود. محصولات جدید هر روز توسط شرکت های مختلف عرضه می شود. شرکت های اسکمی، کاسیو، جی شاک، گارمین، اپل، سانتو، ادمکس، فیل و سایر شرکت ها ساعت های مچی دیجیتال تولید می کنند. کارمندانی که در خارج از منزل کار می کنند و همچنین آنهایی که بودجه کمی دارند و می خواهند ساعت دیجیتال داشته باشند. تقاضای جوانان برای ساعت های کامپیوتری افزایش یافته است.

ما علاوه بر تمیز کردن برس ها و روغن برای عملیات، روغن کاری تیغه ها و شانه ها را نیز انجام می دهیم. بدنه ای که به خوبی طراحی شده است به خوبی در دست قرار می گیرد و ارگونومیک است. مدل GM-595 که یکی از بهترین ماشین های اصلاح موجود در بازار نیز می باشد، یکی دیگر از بهترین ماشین های اصلاح است که ما امتحان کرده ایم. به عنوان یک مدل جیمی، این مدل عملکرد خوبی دارد و حرفه ای است. از دیگر ویژگی های آن داشتن خط زنانه و سری بینی است. مثال مانند بسیاری از موارد دیگر به صورت چند منظوره کار می کند. تیغه های فولادی ضد زنگ شستشوی آن را ایمن می کند، بنابراین می توانید ریش خود را با آن کوتاه کنید.

تیغه های فولادی ضد زنگ و عرض تیغه 46 میلی متری خط زنانه را تشکیل می دهند. درست در کنار اهرم تنظیم ارتفاع برش، کلید قفل ارتفاع برش قرار دارد. پخش عمده ماشین اصلاح جیمی کلید قفل اهرم بالا باشد، اهرم آزادانه حرکت می کند. علاوه بر این، با فشار دادن اهرم و فشار دادن کلید به سمت پایین، ارتفاع برش را می توان در پنج موقعیت خاص بین 01 تا 3 میلی متر تنظیم کرد. یک شانه اصلاح شماره 2 همراه دستگاه است که دارای ارتفاع برش 6 میلی متر است.برای تنظیم ارتفاع برش، باید قفل را آزاد کنید.