مالک عصبانی تسلا خود را منفجر می کند (ویدئو) – اخبار RT World

یک مرد فنلاندی که از هزینه تعویض باتری تسلا مدل S خود شوکه شده بود، تصمیم گرفت که منفجر کردن خودروی الکتریکی خود با یک آدمک الون ماسک در داخل آن راه حل مناسب تری باشد.

مالک گفت که ایمان خود را به شرکت ماسک از دست داده است که به او گفته شد 20000 یورو (حدود 22500 دلار) برای باتری جدید ماشینش بپردازد. ظاهراً او یکی از خریداران اولیه تسلا مدل S بود که از سال 2012 وجود داشت، بنابراین گارانتی او قبلاً به پایان رسیده بود.

این مرد تمایلی به جدایی از چنین مبلغ هنگفتی نداشت، در عوض با وبلاگ نویسان کانال محلی Pommijätkät در یوتیوب که متخصص در منفجر کردن موارد هستند، تماس گرفت.

تسلای او را به یک گودال شنی پوشیده از برف در جایی در بیابان فنلاند بردند و 30 کیلوگرم دینامیت پر کردند.

قبل از انفجار، مانکنی با چهره ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، روی صندلی راننده قرار گرفت. این آدمک قبلاً از طریق هلیکوپتر به محل منتقل شده بود و از ارتفاع قابل توجهی در برف افتاده بود.

بیشتر بخوانید: تسلا کاملاً جدید با راننده در حال آتش گرفتن، سپس به مدت 3 ساعت در حومه فیلی می سوزد (عکس)

انفجار عظیمی که ماشین الکتریکی را به تلی از آوار تبدیل کرد از چندین زاویه فیلمبرداری شد و همه کسانی که روی این ویدئو کار کردند، از جمله صاحب سابق آن را به وجد آورد.

یک تسلا مدل S در حال حاضر در نسخه دو موتوره خود تقریباً 95000 دلار قیمت دارد و نوع سه موتوره آن حدود 130000 دلار قیمت دارد.