ماسک خبرنگار بی بی سی را به دلیل “دروغ” صدا زد – RT World News

مدیر عامل توییتر با ادعاهای این روزنامه نگار در جریان درگیری بر سر سخنان نفرت انگیز مخالفت کرد

ایلان ماسک یک خبرنگار بی‌بی‌سی را به دروغ‌گویی درباره سخنان نفرت‌انگیز در توییتر متهم کرد. گزیده‌ای صوتی از یک بحث توییتر اسپیس نشان می‌دهد که جیمز کلیتون، روزنامه‌نگار فناوری مستقر در ایالات متحده، تلاش می‌کند تا سوالات خود را در مورد افزایش ادعایی محتوای توهین‌آمیز در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی توجیه کند.

در مقطعی از مصاحبه، کلایتون از ماسک خواست به این ادعاها پاسخ دهد که سخنان مشوق نفرت پراکنی در توییتر رواج یافته است، و پس از اعتراف ماسک به اخراج بیش از 80 درصد از نیروی کار شرکت از زمان تصاحب خود در اکتبر گذشته، کارکنان اعتدال کافی وجود ندارد. .

پس از اینکه ماسک از خبرنگار خواست تا در مورد این اتهامات توضیح دهد، کلیتون ادعا کرد که شخصا موارد بیشتری را دیده است. “محتوای نفرت انگیز” در فید “برای تو” از زمانی که میلیاردر مدیریت شرکت را به دست گرفت.

مدیر عامل توییتر سپس از روزنامه‌نگار خواست که منظورش را از آن تعریف کند “محتوای نفرت انگیز” و حداقل یک نمونه از یک پست توهین آمیز را که دیده بود ارائه دهد.

کلایتون پاسخ داد که می بیند “محتوای نفرت انگیز” مانند “کمی نژادپرستانه” و “کمی جنسیت گرا” اما با اعتراف به اینکه در واقع چندین هفته از فید استفاده نکرده بود، برای ارائه هر نمونه تلاش کرد.

“پس من می گویم آقا، شما نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.” ماسک مداخله کرد.

شما نمی توانید یک نمونه از محتوای نفرت انگیز ارائه کنید، حتی یک توییت. و با این حال، شما ادعا کردید که محتوای نفرت انگیز زیاد است. که نادرست است. فقط دروغ گفتی

خبرنگار بی بی سی اصرار داشت که وجود دارد “بسیاری از سازمان ها” که به افزایش محتوای توهین آمیز در پلتفرم اشاره کرده اند. ماسک این تصور را رد کرد و گفت “مردم انواع و اقسام مزخرفات می گویند،” که باعث شد کلیتون به موضوع بعدی برود.

سپس این روزنامه نگار از ماسک درباره تغییر قوانین اطلاعات نادرست کووید توسط توییتر پرسید. میلیاردر پاسخ داد که “کووید دیگر مسئله ای نیست” و استدلال کرد که خود بی بی سی می تواند به انتشار اطلاعات نادرست در مورد ویروس و عدم گزارش در مورد عوارض جانبی واکسیناسیون متهم شود.


بی‌بی‌سی توسط برچسب «تأمین‌شده توسط دولت» توییتر مورد خشم قرار گرفت

و در مورد این واقعیت که بی بی سی از سوی دولت بریتانیا تحت فشار قرار گرفت تا سیاست تحریریه خود را تغییر دهد، چطور؟ ماسک پرسید.

کلایتون با گفتن مصاحبه منحرف شد “در مورد بی بی سی نبود.”

پخش‌کننده انگلیسی بعداً بخش‌هایی از این مصاحبه را پخش کرد و فقط با این تیتر نوشت: «الون ماسک با بی‌بی‌سی صحبت می‌کند».

علیرغم انتقاداتش از پخش کننده، ماسک در طول مصاحبه گفت که توییتر برچسب “سازمان با بودجه دولت” بی بی سی را که اخیراً در پلتفرم رسانه های اجتماعی اضافه شده است را تغییر می دهد و به جای آن می گوید که “با بودجه عمومی” است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: