ماسک به انتقادات در مورد توئیت مدودف – RT World News پاسخ داد

مدیر عامل توییتر از سانسور رئیس جمهور سابق روسیه امتناع کرد و توضیح داد که مردم باید خودشان تصمیم بگیرند که آیا می توان به او اعتماد کرد یا خیر.

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، درخواست‌ها برای سرکوب حساب کاربری دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور سابق روسیه را رد کرد، پس از آن که رئیس‌جمهور سابق روسیه پستی را مبنی بر اینکه اوکراین در نهایت از نقشه جهان محو خواهد شد.

یکی از کاربران از میلیاردر پرسید که چرا اجازه داد «رهبران روسیه به سکو بازگشتند» و اینکه چرا در ضمیمه توییت مدودف، تحریم های غرب را رعایت نکرد. رئیس جمهور سابق روسیه در پستی مدعی شد که اوکراین دیر یا زود ناپدید خواهد شد زیرا نه جامعه جهانی و نه شهروندان خود به آن نیازی ندارند.

«همه اخبار تا حدی تبلیغاتی است. بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند.» ماسک روز یکشنبه پاسخ داد. بعداً او همچنین توییت کرد که این پلت فرم رسانه های اجتماعی نه آنها را تبلیغ می کند و نه محدود می کند [Russian officials’] حساب‌ها، اما ما به سرعت به هرگونه تلاشی برای بازی کردن سیستم رسیدگی خواهیم کرد.”

«این یک حرکت ضعیف است که درگیر سانسور شویم فقط به این دلیل که دیگران این کار را انجام می دهند. اجازه دادن به مطبوعات ما در زمانی که مطبوعات آنها آزاد نیستند نشان دهنده قدرت است.» او اضافه کرد.


پخش کننده آمریکایی برچسب

در آوریل 2022، پس از اینکه مسکو کارزار نظامی خود را علیه اوکراین آغاز کرد، توییتر محدودیت هایی را بر حساب های وابسته به دولت روسیه، از جمله حساب رسمی کرملین اعمال کرد.

در آن زمان، پلتفرم رسانه های اجتماعی گفت که این کار را خواهد کرد «حساب‌های دولتی متعلق به کشورهایی را که دسترسی به اطلاعات رایگان را محدود می‌کنند و درگیر درگیری‌های مسلحانه بین‌دولتی هستند، تقویت یا توصیه نکنید».

روسیه در اوایل مارس 2022 پس از آن که ناظر رسانه ای کشور، Roskomnadzor، این پلتفرم را به انتشار اطلاعات نادرست درباره درگیری اوکراین متهم کرد، توییتر را مسدود کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: