مارکس و لنین برای عروسی در هند گرد هم می آیند – اخبار RT World

مارکس، لنین و هوشی مین – همنام های انقلابیون – برای عروسی در ایالت کرالا در هند گرد هم آمده اند. فردریش انگلس کسی بود که در راهرو قدم می زد.


استالین سرنوشت سیاسی را برآورده می کند، در انتخابات مجلس ایالتی هند به قدرت می رسد

و این ربطی به سفر در زمان ندارد. در ایالت کرالا در جنوب غربی هند والدین اغلب نام فرزندان خود را به نام چهره های برجسته در جنبش چکش و داس می گذارند. حزب کمونیست محلی در بیشتر 60 سال گذشته در راس آن قرار داشته است و هنوز هم در بین رای دهندگان بسیار محبوب است.

روز یکشنبه در شهر آتیراپیلی، داماد، فردریش انگلس، همنام فیلسوف آلمانی قرن نوزدهم که به درک مارکسیسم کمک کرد، با عروس، بیسمیتا، ازدواج کرد. همچنین برادر انگلس، لنین، به نام مرد پشت انقلاب روسیه در سال 1917، و همچنین دوستان داماد، مارکس و هوشی مین، که به ترتیب نام‌های پدر موسس مارکسیسم و ​​رهبر انقلابی ویتنامی را دارند، حضور داشتند.

هر چهار نفر از اعضای حزب کمونیست هند هستند. اتفاقاً، مارکس در حال حاضر در دبی فوق سرمایه‌داری کار می‌کند و زندگی می‌کند، اما همانطور که رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند، به پرواز برگشت تا دوستش را با نامزدش مبادله کند.

مراسم عروسی دیگری که در ماه ژوئن در ایالت تامیل نادو برگزار شد، شاهد ازدواج سوسیالیسم در مقابل برادرانش، کمونیسم و ​​لنینیسم، و همچنین برادرزاده، مارکسیسم بود.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید