لیست جدید pbn ها

کسب و امور به جهت پیشرفت باید بر روی مارک خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از منش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و کار اینترنتی است.
برای ساخت یک وب وبسایت عالی، کارهایی می بایست انجام شود. اولین کاری که بایستی در همین راستا انجام بدهید همین هست که یک نام اینترنتی خوب و جالب انتخاب کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که گزینش می کنید به جهت کسب و فعالیت شما منطقی میباشد و باید املای آن صحیح و خوانا باشد و از لغات ناآشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین مقاله 10 مورد زیاد مهم را لیست می کنیم. نکاتی که چنانچه در طراحی وب وب سایت خود از آن‌ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما به جهت مخاطبان دیدنی خواهد بود و یک‌سری قدم به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه منطقی و اساسی

البته وب تارنما بایستی از لحاظ ظاهری زیبا باشد. اما مهمتر از آن، در آغاز می بایست طرز کار حساس تارنما خود را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خویش را تعیین نمایید یا این که حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، باید تعیین کنید که چه برنامه ای برای تارنما خود در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری هم به جهت سایت و هم به جهت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو اهمیت است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را هم در لحاظ می گیرد.
به این ادله بایستی از حیث بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که افرادی که از وبسایت شما مشاهده می نمایند بتوانند به راحتی حیاتی آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را ادراک نمایند و همچنین در سکو بندی گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات دقیق و مرتبط مهم تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردمان سعی برای ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت موفقیت در کسب و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر کسب و کاری که دارید، برای هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند حتمی است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی اطلاعات کاملی در مورد کسب و فعالیت خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در مورد جور کاری که انجام می دهید به کار گیری کنید. به تیتر مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک کالا است، باید تصاویری اهمیت میزان مرغوب بودن عالی برای همه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی فعالیت می نمایید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، می بایست تمام کارها و کارهای انجام شده را کلیدی جزئیات در وب سایت خود قرار دهید.
به عنوان مثال صاحب و مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در سایت قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا هستند دیتاها به اندازه در گزینه کیفیت همین تالار داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید حیاتی ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را افزایش دهید. تارنما خویش را دارای توجه به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت فردی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته اثرگذار برای تارنما شما همین است که قبل از طراحی وب سایت خود، وب تارنما رقبای خویش را تحلیل کنید، به تیتر مثال چنانچه به ایجاد و فروش پوشاک سرگرم هستید، می بایست بهترین حریف خود را در زمینه کاری خویش و وبسایت او پیدا کنید. همینطور تحلیل کنید و عوارض برد او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در وبسایت خود به کار گیری کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه وقت ها یک یا این که دو پاراگراف می تواند بسیار قادر باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و کار خود، حساس ثبت داده ها با در سایت خود، در فعالیت خود قدرتمند و کار کشته باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در وب سایت مطمئناً یکی از از مهمترین امور است، بدین ترتیب می بایست کاغذ منحصر به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک کمپانی تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اهمیت آن شرکت چه میزان مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک برگه دیتاها تماس در وبسایت خویش قرار بدهید و تمام اطلاعات مانند نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و لینک کانال های اجتماعی را برای کسب و کار خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط اساسی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب سایت کسب و کار افزایش جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس پست الکرونیکی و نتورک های اجتماعی خویش را در وب سایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در وب سایت قرار ندهید، آن ها باید بتوانند روی آن‌ها کلیک کنند، به این ترتیب اصلی کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه گردید مرتبط باشید و کارهایی را که باید انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی موبایل های هوشمند همین قابلیت را دارا هستند که بر بر روی لینک های تماس کلیک کرده و حساس کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه بدون عبارات اختصاری بی فایده میباشد و تارنما فارغ از استراتژی معین بی معنی و بی فایده است.
مطمئن شوید که از اسم های درست و منطقی برای صفحات مختلف وبسایت خویش استعمال می کنید. به تیتر مثال: اصلی ما تماس بگیرید یا این که اصلی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، صفحه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه و گسترش یک راهکار استراتژیک به جهت تارنما خود، می بایست راهی به جهت ساخت یک فراخوان به جهت مبادرت در نظر بگیرید. این بدان معنا می باشد که آنچه مردم دوست دارا هستند در سایت شما ببینند همین می باشد که می توانند به راحتی به برگه مورد عشق خویش در هر صفحه از تارنما بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به گروه شما لینک دهند. بتوانید به تارنما خویش بپیوندید، به پست الکرونیکی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را بازدید کنید، محصولات خود را بازدید کنید و …
شما باید اهداف خویش را در وب سایت خود روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آن‌ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در تارنما خود فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین داراست باید به طور تمام امکانات و دیتاها حتمی را به شکل آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. لینک نتورک های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی میباشند که امروزه آیتم استقبال بخش اعظم مردم قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی متعددی وجود دارااست که شما می بایست در آنها عضو شوید و کسب و کار خویش را در تارنما خود توسعه و گسترش بدهید تا کسب و فعالیت خویش را توسعه دهید. این هم در سئوی شما بسیار اثرگذار است. عمل در نتورک های اجتماعی و نمایش لینک و پیوند های آن ها در وب وبسایت سبب تبلیغ برند شما می شود.