قوانین شورای اخلاق آلمان در مورد واکسیناسیون اجباری – RT World News

نهاد پیشرو اخلاق در آلمان از ایده گسترش واکسیناسیون اجباری کرونا برای همه بزرگسالان حمایت کرده است، با این حال، تأکید می‌کند که اجبار مستقیم و استفاده از «خشونت فیزیکی» بر افراد واکسینه نشده باید ممنوع باشد.

شورای اخلاق این کشور روز چهارشنبه اعلام کرد که از اجرای اجباری جابجایی کووید برای همه افراد 18 سال به بالا حمایت می کند. این شورا یک نهاد مستقل است که زیر نظر دولت فدرال و بوندستاگ تأسیس شده است و در مورد مسائل حقوقی، اخلاقی، اجتماعی و علمی در آلمان مشاوره ارائه می دهد.

ادامه مطلب


این همان چیزی است که بسیاری از آلمانی ها اجازه دارند با هم در NYE جشن بگیرند

ایده تلقیح اجباری علیه کووید-19 توسط اکثریت محدود اعضای بدن، 13 نفر از 24 مورد حمایت قرار گرفت، در حالی که گسترش معتدل تر دستور واکسیناسیون موجود از حمایت 20 متخصص برخوردار شد. در حال حاضر، آلمان فقط برای گروه‌های خاصی از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی دستوری دارد.

این شورا با اشاره به اینکه نرخ بالای واکسیناسیون برای کنترل همه‌گیری بسیار مهم است “سیستم مراقبت های بهداشتی آلمان در بسیاری از نقاط به محدودیت های خود رسیده است.”

انواع ویروسی مانند Omicron و گونه‌های مورد انتظار بیشتر از این ویروس، کارشناسان را مجبور می‌کنند تا دائماً تخمین‌های خود را از روند آینده همه‌گیری مجدداً ارزیابی کنند.» بدن اضافه شد.

در همان زمان، شورا هشدار داد که واکسیناسیون اجباری – یا یک دستور گسترده تر واکسن – یک امر نیست. “نوش دارو” برای رفع وضعیت کرونا تشدید واکسیناسیون می تواند تنها در صورتی قابل توجیه است که بتواند پیامدهای منفی جدی امواج احتمالی همه گیری آینده را کاهش دهد یا از آن جلوگیری کند. این شورا همچنین تاکید کرد که باید در کنار سایر اقدامات – یعنی یک کمپین اطلاعاتی گسترده و قابل درک برای ارتقاء تهاجم باشد.

واکسیناسیون اجباری نمی تواند موج چهارم فعلی را در کوتاه مدت بشکند. به طور مشابه، واکسیناسیون اجباری نمی تواند نوشدارویی برای بیماری همه گیر باشد. تنها می‌توان آن را به عنوان بخشی از یک استراتژی جامع، مبتنی بر شواهد، متمایز و آینده‌نگر در نظر گرفت. آن گفت.

ادامه مطلب


معترضان ضد قرنطینه به پلیس راه پیدا کردند

هنگام اجرای واکسیناسیون اجباری، مسئولان باید برای جلوگیری از ایجاد حفره تلاش کنند افراد واکسینه شده و غیر واکسینه شده در برابر یکدیگر علاوه بر این، ضربت اجباری نباید تبدیل به قهری و استفاده از آن شود “خشونت فیزیکی” این شورا هشدار داد که در برابر کسانی که تمایلی به حمله ندارند باید ممنوعیت های قانونی باقی بماند.

در حالی که این شورا به طور مداوم با ایده گسترش واکسیناسیون اجباری در طول دوره همه‌گیری مخالفت کرده است، اما نظرش تغییر کرد، زیرا کشور با موج چهارم عفونت در همه‌گیری جاری مواجه است. با ظهور سویه جدید Omicron، سازمان اخلاق از سوی مقامات کشور موظف شد تا این موضوع را مجددا ارزیابی کند.

مقامات آلمان قبلاً محدودیت‌های جدید مرتبط با ویروس کرونا را اعلام کرده‌اند که قرار است از 28 دسامبر قبل از جشن‌های سال نو اعمال شود.

این اقدامات شامل بسته شدن سالن‌های شبانه، ممنوعیت تماشاگران از رویدادهای ورزشی و فرهنگی و محدود کردن مهمانی‌های خصوصی به 10 فرد واکسینه شده یا بهبودیافته است.