قرنطینه جدید در اروپا اعلام شد – RT World News

هلند با اعلام قرنطینه جدید شبانه توسط دولت، بار دیگر محدودیت های همه گیر خود را تشدید کرد. این ایالت در حال مبارزه با افزایش بی سابقه کووید-19 است، زیرا بیمارستان ها با سناریوی “سیاه کد” روبرو هستند.

دولت هلند روز جمعه دستور داد از دوشنبه، همه بارها و رستوران‌ها در ساعات شب و فروشگاه‌های غیرضروری از ساعت 5 بعد از ظهر تا 5 صبح بسته خواهند بود. نخست وزیر مارک روته اعلام کرد که ماسک در مدارس متوسطه الزامی خواهد بود و از همه کسانی که می توانند از خانه کار کنند خواسته می شود این کار را انجام دهند.

ادامه مطلب


فهرست رو به رشدی از کشورهایی که محدودیت‌هایی بر سویه «سوپر جهش‌یافته» دارند

با اذعان به اینکه تعداد موارد جدید ویروس کشنده بوده است.بالا، بالاتر، بالاتریناین سیاستمدار به طور روزانه گفت:تنظیمات کوچک“، از جمله معرفی مجدد ماسک های صورت، برای مهار موج رکوردشکنی کووید کافی نبود. علیرغم اینکه 85 درصد از جمعیت بزرگسال کشور واکسینه شده اند، گفته می شود که افزایش در هلند بدترین در اروپای غربی است.

در هفته گذشته، بیش از 20000 عفونت در روز ثبت شده است که دستورات رسمی به بیمارستان ها را مجبور می کند تا تمام عملیات های غیر اورژانسی، از جمله ترتیبات مربوط به بیماران سرطانی و بیماری قلبی را به تعویق بیندازند. با وجود تخت های بیشتر برای بیماران کووید-19 در بخش های مراقبت های ویژه، برخی از افراد بیمار برای درمان به آلمان منتقل شده اند.

با آزادسازی بخش‌ها و تخت‌های آی‌سی‌یو برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا، سیستم مراقبت‌های بهداشتی کشور در حال آماده‌سازی برای سناریویی با کد سیاه است که در آن پزشکان ممکن است مجبور شوند به دلیل کمبود منابع فیزیکی برای درمان هر فردی که نیاز دارند، انتخاب کنند که چه کسی زنده و چه کسی بمیرد. مراقبت. “بیمارستان ها در حال حاضر با چنین انتخاب های دشواری روبرو هستند،پیتر لانگنباخ، رئیس یک هیئت پزشکی در روتردام به رسانه‌های محلی گفت.

در حالی که وضعیت کووید در این ماه سیستم مراقبت های بهداشتی هلند را تهدید می کند، یک نوع تازه کشف شده، ابر جهش یافته Omicron، تنها به وضعیت ناخوشایند اضافه می کند. سویه B.1.1.529 ویروس کرونا که برای اولین بار در بوتسوانا و آفریقای جنوبی شناسایی شد، اکنون به طور رسمی توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) نوعی نگرانی جدید اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: گسترش Omicron در سراسر اروپا: اولین مورد تایید شده و ده ها مورد مشکوک دیگر

ترس فزاینده از نوع Omicron به سرعت باعث ممنوعیت سفرهای جهانی شد، از جمله در هلند، جایی که پروازها از آفریقای جنوبی و چندین کشور همسایه آن در روز جمعه ممنوع شد. این در کنار اخبار مربوط به نتایج آزمایش کووید-19 از مسافرانی است که به تازگی از آفریقای جنوبی به فرودگاه اسخیپول آمستردام وارد شده اند. حداقل 61 نفر از 600 ورودی برای ویروس مثبت بودند.