قرنطینه برای اپراتورهای Omicron تمدید شد – RT World News

اسرائیل دوره قرنطینه را برای افرادی که به نوع «سوپر جهش‌یافته» Omicron ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، افزایش داده است، زیرا احتمال دارد طولانی‌تر از سایر بیماران کووید مسری باقی بمانند.

وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد که از روز پنجشنبه، حامل های Omicron به جای 10 روز اجباری برای افراد آلوده به سویه های دیگر، باید 14 روز قرنطینه شوند.

آنها همچنین باید برای سه روز آخر دوره انزوای دو هفته ای خود بدون علامت باشند تا واجد شرایط دریافت گواهی بهبودی از ویروس باشند.

ادامه مطلب


آژانس جاسوسی ردیابی اپراتورهای Omicron را متوقف می کند

اقدامات در حال معرفی است “با توجه به این ظن که حامل های تایید شده نوع Omicron ممکن است برای مدت طولانی تری نسبت به موارد مشاهده شده در سایر گونه ها مسری باشند.” این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد. مشخص نکرده است که قوانین جدید تا چه زمانی اجرایی خواهند شد.

پاسخ اسرائیل به نوع Omicron یکی از خشن‌ترین واکنش‌ها بوده است و مرزهای خود را به روی مسافران خارجی بسته و بیشتر آفریقا را تعیین کرده است – نه فقط جنوب این قاره مانند بسیاری از کشورها. ‘منطقه قرمز’.

با این حال، این اقدامات مانع از لغزش Omicron به اسرائیل نشده است. این کشور تاکنون حداقل 21 مورد از سویه جدید را ثبت کرده است که اعتقاد بر این است که نسبت به انواع دیگر قابل انتقال است، اما به نظر نمی رسد موارد شدیدتری ایجاد کند.

Omicron رکورددار تعداد جهش است و ماه گذشته در آفریقای جنوبی کشف شد و باعث وحشت و ممنوعیت سفر در سراسر جهان شد.

موارد ابتلا به ویروس کرونا در اسرائیل رو به افزایش است و روز سه شنبه 794 مورد ثبت شد که بالاترین تعداد از اواخر اکتبر است.