قبل از تاجگذاری پادشاه چارلز، تمبرهای ویژه “تنوع” منتشر شد

قبل از تاجگذاری شاه چارلز، تمبرهای ویژه «تنوع» منتشر شد

گفته می شود که تمبر کشورهای مشترک المنافع نشان دهنده یک بریتانیای بیرونی، دموکراسی و صلح است.

لندن:

مجموعه ای از چهار تمبر که موضوعات نزدیک به قلب پادشاه چارلز سوم، مانند تنوع و کشورهای مشترک المنافع را منعکس می کند، به مناسبت تاج گذاری پادشاه 74 ساله در روز شنبه رونمایی شده است.

رویال میل گفت که تمبرها مراسم تاجگذاری و همچنین برخی از دلایلی را که چارلز سالهای خدمت عمومی خود را به این موارد اختصاص داده است به تصویر می کشد: تنوع فرهنگی و جامعه. روابط جهانی مشترک المنافع، که او اکنون رهبری می کند. و پایداری و تنوع زیستی.

تمبر با مضمون «تنوع و جامعه» برای انعکاس جامعه چند دینی و تنوع فرهنگی جامعه معاصر بریتانیا طراحی شده است.

این تمبر دارای چهره هایی است که نشان دهنده ادیان یهودی، اسلامی، مسیحی، سیک، هندو و بودایی است و نماینده همه ادیان و هیچ کدام است. رویال میل گفت که پس زمینه جنبه های روستایی و شهری بریتانیا را نشان می دهد و شامل برخی از مکان های مختلف عبادت است که در سراسر بریتانیا یافت می شود.

گفته می شود که تمبر کشورهای مشترک المنافع نشان دهنده یک بریتانیای بیرونی، تجارت جهانی، همکاری، دموکراسی و صلح است.

رویال میل گفت: «این تمبر دارای یک نشست تصوری مشترک المنافع، نمایشی از بازی های مشترک المنافع، برخی از پرچم های کشورهای مشترک المنافع، صحنه ای است که تجارت و بازرگانی و گورستان جنگ مشترک المنافع را نشان می دهد.

دسته بندی های باقی مانده تاج گذاری را برای نشان دادن سلطنت بریتانیا، تداوم، طول عمر، میراث و سنت، و پایداری و تنوع زیستی برای برجسته کردن اهمیت حفاظت، تنوع زیستی و جامعه ای که با طبیعت کار می کند، پوشش می دهد.

” [Coronation] تمبر لحظه تاج گذاری را به تصویر می کشد، با تاج سنت ادوارد که توسط اسقف اعظم کانتربری بر روی سر اعلیحضرت پایین می آید. رویال میل گفت که پادشاه عصا را با کبوتر و عصا را با صلیب در دست می گیرد و روی صندلی تاج گذاری می نشیند.

در ادامه می‌افزاید: “صحنه در مقابل کلیسای وست مینستر، با آتش بازی در بالا رخ می‌دهد. در پس‌زمینه، یک سلام اسلحه توسط یکی از اعضای گروه پادشاه شلیک می‌شود، در حالی که جمعیت مراسم را تماشا می‌کنند و جشن می‌گیرند.”

این [Sustainability and Biodiversity] تمبر مناظر طبیعی را در کنار روش های کشاورزی پایدار به تصویر می کشد و دارای منابع تجدیدپذیر انرژی مانند برق آبی و پنل های خورشیدی است.

در این بیانیه آمده است: «تصاویر جنگل‌های متنوع، علفزارهای گل‌های وحشی و حشرات گرده‌افشان اهمیت حفاظت از حیات وحش را برجسته می‌کند، در حالی که صنایع دستی سنتی مانند پرچین و زنبورداری نیز برجسته است.

این تمبرها از جمعه گذشته به عنوان بخشی از نمایشگاه “تمبر پادشاه” در موزه پست لندن در دسترس هستند. این تنها سومین بار در تاریخ است که رویال میل تمبرهایی را برای نشان تاج گذاری منتشر می کند – دو مورد قبلی برای پادشاه جورج ششم در سال 1937 و ملکه الیزابت دوم در سال 1953 بود.

سیمون تامپسون، مدیر اجرایی رویال میل، گفت: «رویال میل مفتخر است که این مجموعه تمبرهای یادبود را برای جشن تاجگذاری و برخی از اهدافی که اعلیحضرت در طول چندین سال خدمت عمومی خود از آن دفاع کرده اند، منتشر می کند.

تامپسون گفت: «این سومین باری است که ما تمبرهای تاج گذاری منتشر می کنیم و من خوشحالم که این تمبرها شروع یک سلطنت جدید و فصل جدیدی در تاریخ ما هستند.

تمبرها توسط آتلیه ورکز طراحی شده اند و حکاکی های چوبی تازه سفارش داده شده توسط هنرمند بریتانیایی اندرو دیویدسون را نشان می دهند.

طرح پس‌زمینه ورق مینیاتوری، همچنین دارای حکاکی روی چوب که به تازگی توسط اندرو دیویدسون سفارش داده شده است، شاخ و برگ‌های در هم آمیخته را به تصویر می‌کشد که نمادی از چهار کشور بریتانیا است: گل رز، خار، نرگس، و شبدر.

پست سلطنتی همچنین برای علامت گذاری این رویداد، مهر پستی ویژه ای را روی نامه های مهر شده اعمال خواهد کرد، با این مضمون: تاج گذاری اعلیحضرت، شاه چارلز سوم و ملکه کامیلا، 6 مه 2023. این مهر پست تا چهارشنبه آینده، چهار روز پس از مراسم تاج گذاری در کلیسای وست مینستر در لندن روز شنبه.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)