قانونگذار اسرائیلی اسلحه را به سمت محافظان امنیتی عرب می کشد – RT World News

ایتامار بن گویر، قانونگذار راست افراطی اسرائیل، پس از اینکه در جریان درگیری در پارکینگ در تل‌آویو توسط دوربین‌ها در حال تهدید محافظان امنیتی عرب با تپانچه دستگیر شد، موجی شوک در سراسر کشور ایجاد کرد.

روز سه‌شنبه، ایتامار بن گویر، افراطی راست افراطی، عضو کنست حزب صهیونیسم مذهبی، در حالی که در مرکز کنفرانس اکسپو تل‌آویو با یک نگهبان تهدید می‌کرد، در حالی که یک تپانچه در دست داشت، فیلمبرداری شد.

بر اساس اخبار محلی، بن گویر پس از اینکه به او گفته شد ماشین خود را در یک نقطه ممنوعه رها کرده است، با تیم امنیتی عرب بر سر یک جای پارک وارد بحث شدید شد.

این ویدیو با بن گویر شروع می شود که سعی می کند تپانچه خود را قبل از افشای آن از دوربین مخفی کند، در حالی که با یک نگهبان امنیتی روبرو می شود که در حال فیلمبرداری از مصیبت است. سپس قانونگذار اسلحه خود را به غلاف آن برمی گرداند، اما در طول درگیری آن را رها نمی کند.

“تو من را تهدید نمی کنی، من از تو مراقبت خواهم کرد.” این قانونگذار می گوید، به گفته رسانه های اسرائیلی، هنگام رویارویی با نگهبانان.

سپس یکی از نگهبانان می گوید: “اگر شما مردان واقعی هستید، همه شما بدون اسلحه به سمت من بیایید، من همه شما را به هم خواهم زد.” این اظهارات متوجه تمام اطرافیان بن گویر بود.

بن گویر ادعا کرد که پس از تهدیدهای تهاجمی دو محافظ امنیتی به او این احساس را داده اند که زندگی اش در خطر است. “من در مقابل خود مأموران امنیتی را دیدم که در چشمانشان نفرت داشتند که به من فحش می دادند و تهدیدم می کردند که به من آسیب می رسانند. در هر لحظه آنها می توانستند مرتکب خشونت های تهدید کننده زندگی شوند. او در بیانیه ای گفت.
MK همچنین تصاویری از این درگیری را در توییتر منتشر کرد.

پلیس به صحنه فراخوانده شد و با بن گویر و محافظان امنیتی مصاحبه کرد. MK خواسته است که نگهبانان به خاطر امنیت عمومی در پشت میله ها قرار بگیرند. حزب او همچنین مدعی شد که “حمله به MK Itamar Ben Gvir” یک بود “موضوع جدی که نمی توان نادیده گرفت.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: