قاضی دادگاه واتیکان از گیتس و سوروس به دلیل استفاده از کووید برای اعمال “کنترل کامل” انتقاد کرد – اخبار RT World

یک کاردینال آلمانی با ادعای اینکه همه گیری ویروس کرونا توسط افرادی مانند جورج سوروس و بیل گیتس برای ایجاد یک “دولت نظارتی” جهانی استفاده شده است، جنجال به پا کرده است.

همه گیری کووید-19 جرقه زده است “آشوب” و “آشفتگی” نه تنها از “عدم دانش” در مورد قابلیت انتقال و خطر خود ویروس، اما از اراده فوق ثروتمندان به “فرصتی را برای وارد کردن افراد به صف” ربوده، گرهارد لودویگ مولر در یک مقاله گفت مصاحبه هفته گذشته با موسسه سنت بونیفایس اتریش. او یک قاضی عالی رتبه در دادگاه واتیکان است.

نخبگان مالی جهان اکنون از همه گیری و اقدامات دولت ها برای مبارزه با شیوع ویروس استفاده می کنند تا مردم را در معرض خطر قرار دهند. “کنترل کامل” و جهانی ایجاد کند “وضعیت نظارت” او اضافه کرد. St. Boniface ویدئویی را منتشر کرد که بخش کوچکی از مصاحبه را نشان می‌داد و کاردینال از آن زمان به خبرگزاری آلمانی dpa تایید کرد که این فیلم واقعی است.

ادامه مطلب


جورج سوروس و بیل گیتس پیشتاز خرید شرکت آزمایش کووید بریتانیا هستند

«مردمى كه بر تخت مال خود نشسته اند» یک را ببینید “فرصتی برای پیشبرد دستور کار آنها،” کاردینال گفت، بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، جورج سوروس میلیاردر و کلاوس شواب، رئیس مجمع اقتصادی داووس، از جمله کسانی هستند که پشت طرح ادعایی کنترل جهانی هستند.

کاردینال سپس نخبگان مالی جهانی را به تلاش برای ظهور متهم کرد “یک مرد جدید” ایجاد شده “به شکل و شباهت خودشان،” وی افزود که چنین سرنوشتی را برای خود آرزو نمی کند. “این ربطی به دموکراسی ندارد” اسقف سابق رگنسبورگ، که زمانی ریاست جماعت دکترین ایمان را بر عهده داشت، گفت.

اظهارات کاردینال که اخیراً در رسانه ها منتشر شد، موجی از انتقادات را از سوی رسانه های آلمانی برانگیخت که به سرعت سخنان او را نامگذاری کردند. “تئوری های توطئه.”

برخی از کارشناسان دعوت شده توسط مجله اشپیگل آلمان و رسانه های دیگر گفتند که سخنان وی را می توان به عنوان مقایسه ای بین اقدامات دولت مدرن و اقدامات نازی ها تفسیر کرد. “کم بازی کرد.” آنها همچنین گفتند که ذکر صرف از سوروس در چنین زمینه‌ای می‌تواند ضدیهود تلقی شود.

واتیکان در مورد اظهارات مولر اظهار نظری نکرده است. کنفرانس اسقف های آلمان در ابتدا فقط به فراخوان آنها از مردم برای واکسینه شدن اشاره کرد. بعداً ماتیاس کوپ، سخنگوی کنفرانس، گفت او در توییتر از سخنان مولر شگفت زده شد و افزود که ظاهراً کاردینال چنین اظهاراتی داشته است. “به عنوان یک شخص خصوصی.”

خود مولر در ایمیلی به DPA گفت که منطقی را رد می‌کند که تحت آن هر کسی که “نخبگان مالی را نقد می کند… به طور خودکار در سمت اشتباه قرار می گیرد.” او همچنین یک بار دیگر به آن اشاره کرد “نفوذ نامشروع” اعمال شده توسط نخبگان فوق ثروتمند در کشورهای مختلف.