فوتبال شائولین 2 – چمن مصنوعی ورزشی

پس از استقبال از فصل اول نوبت به ساخت فصل دوم «نون خ» رسید که در برای ماه رمضان سال 1399 در نظر گرفته شده بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا قسمتهای پایانی این سریال ساخته نشد این فصل بدون قسمتهای پایانی پخش شد که البته باز هم بسیار مورد توجه قرار گرفت. فیلمهای مستندنما یا شبه مستند هیچ وقت بازار داغی نداشتهاند چرا که افراد به خصوصی دست به ساخت این دست فیلمها میزنند به علاوه اقشار مخلتفی را به صورت جداگانه در دورههای مختلف هدف میدهند. دوگانه Borat را میتوان از گستاخانهترین فیلمهای تاریخ دانست، شخصیت بورات در واقع تمام صحبتها و تفکرات زشت بشر را که در پشت ظواهر زیبای خود پنهان کرده است و به خاطر رعایت مسائل دینی، فرهنگی و اجتماعی از مطرح کردن آنها دوری میکند را به راحتی و رک و پوست کنده مطرح میکند. در یک سال بسیار غم انگیز، سومین فیلم منتخب Bill and Ted شادی ما را دوچندان کرد. وقتی کارگردانِ کمدی سازی چون جاد اپتاو یک فیلم نیمه زندگینامهای را با محوریت زندگی و روانِ شخصیتی، مانند پیت دیویدسون به تصویر میکشد نتیجه میشود یک نگاه کُمیکِ تاریک به بیماریهای روانی و اضطرابهای عجیب ناشی از آسیبهای گذشته و دوران کودکی.

همین اتفاق، دوران میانسالی و همچنین مسئولیتهای خانواده باعث شد تا این دو در ماجرایی بزرگ گیر بیفتند؛ آن هم درحالیکه هنوز سرنوشت خود را به سرانجام نرساندهاند. آخرین باری که ما بیل و تد را دیدیم، آنها دو نوجوان مسافر در زمان بودند که تلاش میکردند کلاس تاریخ خود را بگذرانند و در نبرد گروهها پیروز شوند. “بازرس لی” محافظت از دیپلماتی چینی را به عهده دارد که اطلاعات زیادی در مورد تشکیلات جنایتکار “تریاد” دارد. این نقش جایزه امی ساعات پربیننده و جایزه بفتا در بخش بهترین بازیگر زن را برای او به ارمغان آورد. پس از اجرای نرمافزار، باید از بخش Network آن برای دانلود از یوتیوب بهره ببرید.۳- در نسخهی ویندوز VLC وارد منوی Media و سپس Open Network Stream شوید. تنها کافیست نگاهی به ویژگیهای این برنامه بیاندازید تا از همین حالا مشتری ثابت آن شوید! فیلم Freaky یک ادای احترام به ژانری است که به صراحت نسبت به اسلاف خود وفادار است به طوری که برخی از نقصها و همچنین نقاط قوت آنها را بر میدارد. با این حال فیلم همچنان با قسمتهای خاصش میتواند ذهن شما را درگیر زشتیهای جهانی که در آن زندگی میکنیم کند و تبعیضهای جنسیتی، سیاسی بازیهای پشت پرده و بسیاری از این گونه موارد را گوشزد کند.

باید قبول کرد دیگر سینما و مخاطب سینمایی در حال و هوای دهه هشتاد میلادی نیست. فیلم از نظر حس و حال و جنبههای طنز آن لحظات شیرین، معنادار و قدرتمند سری اول را در خود ندارد. حالا فیلم عجیب و غریب یا “Freaky” ساخته کریستوفر لندون، هرچند حرف جدیدی ندارد، اما سعی کرده با ترکیب چند ایده آشنا و بازی با گونه اسلشر، کمدی و البته گاهاً یک تخیل فانتزی، دست به یک کار به ظاهر مخاطب پسند بزند. اکران تعدادی از این فیلمها، به علت شیوع بیماری کرونا از سال 2020 به 2021 موکول شده و این بیماری آنها را در فهرست فیلمهای ترسناک 2021 قرار داده است. مجموعه فیلمهای هالووین (Halloween) و احضار یا کانجرینگ (The Conjuring) از معروفترین مجموعه فیلم های ترسناک هستند. اگر میخواهید یک فیلم هیجانی، ترسناک و البته بیشتر کمدی را ببینید، دیدن فیلم Freaky را از دست ندهید. قسمت دوم این فیلم از بهترین فیلمهای هندی هم در سال 2017 ساخته شده و در آن فرزند باهوبالی برای انتقام پدرش عموی خود را میکشد و دوباره عدالت را به کشور ماهیشماتی برمیگرداند. این تغییر جنسیت در الگوی رفتاری چنین بازیِ به ظاهر جدی، تبدیل به یک هجو تقریباً سرگرمکننده در ژانر دانلود فیلم 8k اسلشر شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، به زودی قرار است قطعاتی از یک شهاب سنگ به زمین برخورد کند و احتمالا باعث انقراض بشریت خواهد شد. فیلم 12 مرد خشمگین نه تنها یکی از برترین فیلم های IMDb است بلکه در برخی دانشگاهها به عنوان یک فیلم آموزشی به نمایش گذاشته میشود. فیلم ۱۲ مرد خشمگین شاهکاری در ژانر درام حقوقی محصول سال 1957 است. او در این فیلم با نقش آفرینی در کاراکتر سونگ گی هون عملکرد موفقیت آمیز و تاثیر گذاری را به مخاطبان عرضه کرده است. این سایت فعالیت های خود را از سال 1396 آغاز کرده و تا به امروز بیش از 600 فیلم و سریال را در سایتش بارگذاری کرده است. فیلم Bill & Ted Face the Music یک راه فرار بسیار دلنشین برای اوقات خستهکننده قرنطینه است؛ یک راه پر سروصدا، هیجانانگیز و زیبا که انتظارات بینندهها را تا حد زیادی به چالش میکشد. برخی ممکن است در زمان تولید شدنشان به دلیل فُرم خاصی که دارند مورد بیتوجهی قرار بگیرند و برخی دیگر دقیقا به دلیل استفاده از همین فرم مورد ستایش قرار بگیرند. سریال حرفه ای در ژانر اجتماعی می باشد.