فعالان XR مأموریت‌های دیپلماتیک کلمبیا را خراب می‌کنند (ویدئو) – اخبار RT World

شورش انقراض مأموریت های دیپلماتیک کلمبیا را در چندین کشور اتحادیه اروپا از جمله فرانسه و ایتالیا هدف قرار داده است و از این کشور خواسته است که به جنگل زدایی، استخراج زغال سنگ و حقوق مردم بومی رسیدگی کند.

این گروه فعال اقلیم تندرو روز سه شنبه تظاهراتی همزمان در خارج از چندین نمایندگی دیپلماتیک کلمبیا برگزار کرد و از بوگوتا خواست از تنوع زیستی محافظت کند و جنگل زدایی را متوقف کند. همچنین از دولت این کشور خواست تا علیه معدن زغال سنگ روباز ال دسکانسو که گفته می شود مردم بومی یوکپا را تهدید می کند، اقدام کند.

شاخه فرانسوی این گروه فعال سفارت کلمبیا در پاریس را هدف قرار داد و ورودی آن را تخریب کرد. فیلم از صحنه نشان می‌دهد که فعالان ورودی ماموریت را با رنگ سیاه می‌پوشانند، در حالی که پلاکاردهایی را روی دیوارهای آن می‌چسبانند.

اعضای XR سپس شعارهایی سر دادند و شراره هایی روشن کردند که دود غلیظ صورتی و سیاه از خود ساطع می کرد. حداقل یکی از فعالان در حال حمام کردن در خون جعلی دیده شد.

تظاهرات دیگری که در مقابل کنسولگری کلمبیا در میلان ایتالیا برگزار شد، شاهد تخریب آن مأموریت نیز بود. ورودی ساختمان آغشته به خون جعلی بود و انبوهی از ماده سیاه رنگی که شبیه زغال یا زغال بود از درهای آن باقی مانده بود.

تظاهرات همچنین در خارج از نمایندگی کلمبیا در پایتخت آلمان، برلین، و همچنین در مادرید، اسپانیا برگزار شد. به نظر می‌رسد که این اعتراض‌ها مدنی‌تر بوده و فعالان در خارج از مأموریت‌ها بدون تخریب آنها تجمع کرده‌اند.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید