فرانسه گردشگران بریتانیایی را ممنوع می کند – RT World News

پاریس اعلام کرده است که در تلاش برای کاهش سرعت گسترش نوع مسری تر Omicron در کووید-19، که در حال حاضر در بریتانیا بیداد می کند، ورود گردشگران انگلیسی به فرانسه را ممنوع می کند.

گابریل آتال، سخنگوی دولت فرانسه در سخنانی روز پنجشنبه گفت اعمال قوانین سختگیرانه تر برای افرادی که از بریتانیا سفر می کنند به فرانسه زمان بیشتری برای آماده شدن برای موج آتی عفونت ها می دهد.

ادامه مطلب


ژیرینوفسکی:

فرانسه همه سفرها از بریتانیا را ممنوع می کند مگر اینکه دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد. پاریس در بیانیه ای اعلام کرد سفر با هدف گردشگری و تجاری ممنوع خواهد شد.

“ما کنترل های شدیدتری را در مرز با بریتانیا اعمال خواهیم کرد.” عطال در مصاحبه با BFMTV فرانسه گفت. این اقدامات که قرار است بعداً در روز پنجشنبه توسط دفتر نخست وزیری رونمایی شود، شامل کاهش سن آزمایش PCR معتبر از 48 ساعت به 24 ساعت برای کسانی است که از بریتانیا می آیند. این تغییر بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون از روز شنبه به اجرا در خواهد آمد.

این اقدام پس از آن صورت می گیرد که بریتانیا روز چهارشنبه بیشترین تعداد موارد ابتلا به کووید-19 را در یک روز ثبت کرد، اگرچه شایان ذکر است که ظرفیت آزمایش در طول موج اول ویروس در سال 2020 بسیار کاهش یافت.

افزایش موارد کووید-19 در بریتانیا تا حدی به دلیل ورود نوع Omicron است. وزیر حمل و نقل بریتانیا، گرانت شاپس، روز پنجشنبه تایید کرد که حمل و نقل ها از محدودیت های فرانسه مستثنی خواهند شد.