فرانسه میلیون ها دلار برای جلوگیری از روسپی گری نوجوانان خرج می کند – اخبار RT World

دولت فرانسه یک کمپین ملی 14 میلیون یورویی را برای مقابله با فحشا و دلالی زیر سن قانونی آغاز کرده است. این چند ماه پس از گزارشی منتشر شد که نشان داد حدود 10000 جوان، عمدتاً دختران نوجوان، در تجارت جنسی مشارکت دارند.

این کمپین که توسط وزارت همبستگی و سلامت در روز دوشنبه راه اندازی شد، انتظار می رود در سال 2022 به طور کامل اجرا شود. این وزارتخانه این مشکل را به عنوان یک مشکل توصیف کرد. “پدیده رو به رشدی که جامعه دیگر نمی تواند آن را نادیده بگیرد” و در مورد کدام “خیلی کم شناخته شده است.”

برنامه دولت انتظار می رود “افزایش آگاهی” در حالی که کمک می کند “اطلاع رسانی و درک بهتری از پدیده.” همچنین هدف آن کمک است “جوانان درگیر را شناسایی کنید” و “مشتریان و دلالان را به طور موثرتری تحت پیگرد قانونی قرار دهید.”

ادامه مطلب


کارگران جنسی روسی و ستارگان Only Fans جلسات درمانی رایگان ارائه کردند

بر اساس گزارش RFI، شیوع روسپیگری در سنین پایین در طول پنج سال گذشته تا 70 درصد افزایش یافته است و گمان می رود رسانه های اجتماعی این مشکل را تشدید کرده اند. صدا و سیمای عمومی خاطرنشان کرد که وضعیت در طول همه‌گیری کووید-19 بدتر شده است، زیرا جوانان زمان بیشتری را آنلاین می‌گذرانند.

در ماه ژوئیه، یک گروه کاری گزارشی اهانت آمیز تهیه کرد که در آن بین 7000 تا 10000 جوان در سراسر کشور دست به فحشا می زدند. اکثریت آنها دختران جوان بین 15 تا 17 سال هستند، اما بیانیه وزارتخانه خاطرنشان کرد که “نقطه ورود” در حدود 14 تا 15 سالگي به فحشا كمك مي كردند.

روسپیگری جوانان واقعاً عادی شده است زیرا دختران می گویند که فروش رابطه جنسی راهی برای به دست آوردن آسان پول زیاد است و می تواند به آنها کمک کند به زندگی رویایی خود برسند. رافائل واخ معاون دادستان عمومی به شبکه خبری فرانس 24 گفت.

این وزارتخانه در بیانیه خود خاطرنشان کرد که بسیاری از کودکان زیر سن قانونی خود را قربانی نمی دانند و برای آنها ارزش قائل هستند “استقلال مالی” و احساسات از “تعلق به یک گروه” و “بازیابی کنترل” بر زندگی آنها

اما این خردسالان هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی در خطر هستند. این وزارتخانه هشدار داد

کووید نقش قابل توجهی ایفا کرد زیرا شبکه های اجتماعی راه های جدیدی را برای جذب آسان دختران زیر سن قانونی ارائه می دهد. Geneviève Collas، که یک سازمان غیردولتی مبارزه با قاچاق انسان را اداره می کند، به RFI گفت. وی افزود که جذب افراد زیر سن قانونی انجام شده است “آسان تر” با اپلیکیشن‌های کوتاه‌مدت اجاره آپارتمان مانند Airbnb که به پنهان کردن مقیاس مشکل در خیابان‌ها کمک می‌کند.

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!