فرانسه ممکن است در بحبوحه افزایش، برنامه های تقویت کننده کووید را برای همه بزرگسالان اعلام کند

فرانسه ممکن است در بحبوحه جهش، برنامه های تقویت کننده کووید را برای همه بزرگسالان اعلام کند: گزارش

شوت های تقویت کننده می تواند برای یک پاس سلامت معتبر در فرانسه لازم باشد. (نمایندگی)

پاریس:

دو منبع پارلمانی روز پنجشنبه به رویترز تأیید کردند که فرانسه قرار است اعلام کند که واکسن‌های تقویت‌کننده کووید-19 در کنار قوانین سخت‌گیرانه‌تر در مورد استفاده از ماسک صورت و معاینه بهداشتی برای مهار موج جدید عفونت‌ها در دسترس همه بزرگسالان قرار خواهد گرفت.

قرار است اولیویه وران وزیر بهداشت ظهر روز پنجشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند.

رگولاتور بهداشتی Haute Autorite de Sante (HAS) فرانسه اعلام کرد که از تزریق واکسن های تقویت کننده کووید برای افراد 18 سال به بالا حمایت می کند و دوره میانی بین واکسیناسیون کامل و واکسن های تقویت کننده باید به جای شش ماه به پنج ماه کاهش یابد.

HAS به گسترش مجدد ویروس کرونا اشاره کرد که “قوی تر از حد انتظار” بود و نرخ تولید مثل “R” 1.35 نشان دهنده “رشد تصاعدی” عفونت ها بود.

روز چهارشنبه، مقامات بهداشتی بیش از 30000 عفونت جدید را برای دومین روز متوالی گزارش کردند، توالی که از پایان آوریل مشاهده نشده است.

میانگین متحرک هفت روزه موارد جدید روزانه – که بی‌نظمی‌های گزارش‌دهی را یکسان می‌کند – به بالاترین سطح سه ماهه 21761 رسیده و در یک ماه تقریباً چهار برابر شده است.

تعداد افرادی که برای کووید-19 در بخش مراقبت‌های ویژه درمان شده‌اند، نزدیک به 1500 نفر است، این رقم آخرین بار در پایان سپتامبر مشاهده شد.

دولت امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که بر قوانین سخت‌تر فاصله‌گذاری اجتماعی و یک برنامه تقویت‌کننده سریع‌تر تمرکز می‌کند و می‌خواهد مانند سایر کشورهای اروپایی از اعمال مجدد قرنطینه اجتناب کند.

آزمایش‌های PCR برای افرادی که واکسینه نشده‌اند فقط یک روز معتبر خواهند بود – به جای 72 ساعت در حال حاضر – و احتمالاً در صورت امکان کار از خانه توصیه می‌شود.

برای ورود به رستوران‌ها، کافه‌ها، سینماها و موزه‌ها و سایر مکان‌های عمومی، استفاده از عکس‌های تقویت‌کننده، الزامی برای داشتن مجوز بهداشتی معتبر خواهد بود.

بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت وزارت بهداشت، فرانسه بیش از 30 میلیون واکسن در انبار دارد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)