فرانسه جابجایی های تقویت کننده کووید را برای پاس واکسن اجباری می کند

فرانسه جابجایی های تقویت کننده کووید را برای پاس واکسن اجباری می کند، پوشش آن را گسترش می دهد

تزریقات تقویت کننده برای یک پاس سلامت معتبر در فرانسه الزامی خواهد بود. (نمایندگی)

پاریس:

اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه، روز پنجشنبه گفت واکسن های تقویت کننده کووید-19 از آخر این هفته در دسترس همه بزرگسالان قرار می گیرد تا با موج جدیدی از عفونت ها مقابله کنند.

تا کنون آنها فقط برای افراد بالای 65 سال، کارکنان بهداشتی یا افرادی با شرایط بهداشتی که آنها را به ویژه در برابر کووید آسیب پذیر می کند در دسترس بوده است.

وران اضافه کرد که از 15 ژانویه، افراد بالای 18 سال باید مدرکی دال بر دوز اضافه واکسن برای حفظ کارت کووید معتبر ارائه دهند، که برای ورود به رستوران ها، بارها، سالن های ورزشی و سایر اماکن عمومی لازم است.

او اعمال قرنطینه یا منع آمد و شد دیگر را در این مرحله در مبارزه با موج پنجم عفونت‌ها که به گفته وی «قوی‌تر و طولانی‌تر» از موج قبلی تابستان امسال است، رد کرد.

وران گفت: «ما می‌توانیم بدون استفاده از محدودترین ابزارهایی که برخی از کشورهای اروپایی برای مبارزه با شیوع ویروس استفاده می‌کنند، از این موج عبور کنیم.»

دولت امانوئل ماکرون، رئیس جمهور امانوئل ماکرون، در عوض قصد دارد به فشار بر مردم برای ایمن سازی و تقویت قوانین استفاده از ماسک، که در ماه های اخیر با افزایش نرخ واکسیناسیون کاهش یافته بود، ادامه دهد.

وران گفت که از روز جمعه بار دیگر ماسک در همه مکان‌های عمومی بسته، از جمله مکان‌هایی که فقط با مجوز کووید قابل دسترسی هستند، الزامی می‌شود.

او افزود که مقامات محلی همچنین می توانند آنها را در برخی رویدادهای فضای باز مانند بازارهای کریسمس اجباری کنند.

تعداد موارد جدید روزانه در فرانسه در روزهای اخیر افزایش یافته است و روز چهارشنبه به 32591 مورد به بالاترین سطح در هفت ماه گذشته رسیده است.

اما تعداد موارد بحرانی در بیمارستان در سطح قابل کنترلی باقی مانده است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)