فرانسه بریتانیا را به دلیل “برده داری شبه مدرن” محکوم می کند – RT World News

وزیر اروپای فرانسه بریتانیا را به اجرای یک مدل اقتصادی متهم کرده است که اجازه «برده‌داری شبه مدرن» را می‌دهد، زیرا پاریس از لندن خواست تا سیاست خود را در مورد مهاجرت قانونی تغییر دهد تا از عبور بیشتر از کانال کانال جلوگیری کند.

پس از اینکه لندن از پاریس خواست تا اقدامات بیشتری برای جلوگیری از فرار مهاجران از سواحل خود انجام دهد، فرانسه به بریتانیا به دلیل مناقشه ادامه دار گذرگاه مانش پاسخ داد. کلمنت بوون، وزیر اروپای فرانسه، روز دوشنبه در گفت‌وگو با تلویزیون فرانس اینتر مدعی شد که مدل اقتصادی بریتانیا امکان استثمار کارگران غیرقانونی را فراهم می‌کند.

ادامه مطلب


به عنوان یک پلیس سابق، می دانم که متوقف کردن جریان مهاجران غیرقانونی به بریتانیا چقدر سخت است

بیایید بگوییم، یک مدل اقتصادی از بردگی شبه مدرن یا حداقل کار غیرقانونی بسیار قوی وجود دارد. این سیاستمدار صریح اظهار داشت که استثمار کارگران غیرقانونی است در بریتانیا شایع تر از [in France] چون چک های کمتری وجود دارد.»

Beaune گفت که بریتانیا نیاز به معرفی چک های بیشتر و همچنین اقداماتی برای ایجاد یک “مقررات بازار کار انسانی تر و سازگارتر.” او استدلال کرد که اگر این اتفاق نیفتد، همچنان برای مهاجرت غیرقانونی قرعه کشی وجود دارد. ما از بریتانیا می خواهیم چارچوب خود را تغییر دهند. او اضافه کرد.

جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه همزمان با صحبت های خود به BFMTV گفت که موضوع عبور از کانال “اول و مهمتر از همه یک مسئله انگلیسی.” او گفت که بریتانیا باید مکانیسم های بیشتری برای مهاجرت قانونی ایجاد کند. مهاجران راه پرخطر را انتخاب می کنند زیرا هیچ مسیر قانونی برای مهاجرت مهاجران به بریتانیا وجود ندارد و به دلیل اینکه امکان کار بدون کارت شناسایی در انگلیس وجود دارد. او خاطرنشان کرد.

او با تکرار اظهارات بوون، مدعی شد که سیاست اقتصادی بریتانیا محرک مهاجرت غیرقانونی است. «یکی از موتورهای سیاست اقتصادی انگلیس – البته نه همه آن – استخدام غیرقانونی کارگران است.» او بیان کرد.

بریتانیا و فرانسه بر سر بحران مهاجران درگیر جنگ لفظی مداومی هستند. هزاران نفر امسال به امید یافتن زندگی بهتر از فرانسه به بریتانیا رفته اند.