فرانسه از «گروگان» شدن در برابر سیاست بریتانیا امتناع می ورزد – RT World News

وزیر کشور این کشور گفت که فرانسه به خاطر بحران مهاجران کانال مانش گروگان سیاست داخلی بریتانیا نخواهد بود و با این حال نشان از آمادگی برای مذاکره با لندن دارد.

این اظهارات توسط جرالد دارونین وزیر کشور روز یکشنبه پس از دیدار با همتایان بلژیکی، آلمانی و هلندی خود در شهر کاله در شمال فرانسه بیان شد.

بریتانیا اروپا را ترک کرد، اما از جهان نه. ما باید به طور جدی روی این سؤالات کار کنیم بدون اینکه در گروگان سیاست داخلی بریتانیا باشیم.» درمانین به خبرنگاران گفت.


تقاضای پناهندگی بریتانیا به بالاترین حد خود رسیده است

وزیر انگلیس مدعی شد که خود انگلیس در جریان مهاجرتی که به دنبال رسیدن به سواحل انگلیس و سفری جسورانه در کانال مانش هستند، مقصر است. مهاجران هستند “جذب انگلستان” و به ویژه بازار کار آن “به این معنی که شما می توانید بدون هیچ مدرکی در انگلیس کار کنید.” او اضافه کرد.

بریتانیا باید مسئولیت خود را بپذیرد و جذابیت اقتصادی خود را محدود کند.

بریتانیا در نهایت از نشست کاله کنار گذاشته شد و دارونین همتای بریتانیایی خود پریتی پاتل را از لغو دعوت خود در روز جمعه مطلع کرد. این اقدام پس از نامه سرگشاده منتشر شده توسط بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، صورت گرفت که از پاریس خواسته بود به سادگی همه مهاجران غیرقانونی را پس بگیرد. پاریس هرگونه احتمال وقوع این اتفاق را رد کرده است.