فرانسه اردوگاه بزرگ مهاجران را ویران می کند – RT World News

در پی موج دیگری از تنش ها با بریتانیا بر سر افزایش تعداد گذرگاه های غیرقانونی، یک اسکان بزرگ مهاجران در حومه دانکرک در شمال فرانسه برچیده شد.


بارها و بارها در لندن و پاریس بر روی گذرگاه های کانال

به دستور من، نیروهای امنیتی امروز صبح در حال تخلیه کمپ مهاجران غیرقانونی در گراند-سینته هستند.جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه روز سه شنبه در توییتر خود نوشت. وی افزود که خدمات دولتی در منطقه برای این گروه سرپناهی فراهم خواهد کرد.

گابریل عطل، سخنگوی دولت، گفت که تصمیم برای برچیدن این کمپ اساساً بر این اساس است که مردم را قبل از فصل زمستان در پناهگاه‌ها قرار دهند.

حدود 1500 مهاجر از طریق اتوبوس از محل تخلیه شدند و چادرهایشان برداشته شد. به گزارش یوتوپیا 56، یکی از موسسات خیریه که بر روند برچیدن اردوگاه نظارت دارد، مردممجبور شدند بدون اطلاع از مقصد خود سوار اتوبوس شوند و برخی از وسایل شخصی آنها از بین رفته است.

درمانین در توئیتی جداگانه از دستگیری 13 قاچاقچی مهاجر خبر داد.از ژانویه به 1308 رسیده است.

این قاچاقچیان مجرمانی هستند که از بدبختی انسانی سوء استفاده می کنند و مسئول مهاجرت های غیرقانونی هستند.وزیر نوشت.

اقدامات روز سه شنبه مقامات فرانسوی در پی تماس تلفنی دارونین و پریتی پاتل، همتای بریتانیایی وی صورت گرفت. دو طرف در مورد تعداد فزاینده مهاجران غیرقانونی که قصد عبور از کانال انگلیسی را داشتند، گفتگو کردند و بر اهمیت همکاری در ساخت این مسیر تاکید کردند. “غیرقابل تحمل” پاتل بعد از آن گفت.

بریتانیا و فرانسه در مورد مهاجرت غیرقانونی سابقه اتهامات متقابل دارند. در حالی که مقامات انگلیسی مدعی شده اند که مقامات فرانسوی برای جلوگیری از ورود مهاجران به این سفر خطرناک به اندازه کافی تلاش نمی کنند، دولت فرانسه گفته است که بریتانیا باید قوانین بازار کار خود را اصلاح کند تا جذابیت کمتری برای مهاجران داشته باشد.

بر اساس آمار انجمن مطبوعاتی، امسال بیش از 23000 نفر با قایق از کانال مانش عبور کرده اند، در حالی که در سال 2020 این تعداد 8404 نفر بوده است.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!