فرار باریک برای مرد در حالی که دوچرخه الکترونیکی در لندن آتش می گیرد

تماشا کنید: فرار باریک برای مرد در حالی که دوچرخه الکترونیکی در لندن آتش می گیرد

دوچرخه برقی در عرض چند ثانیه به یک توپ آتشین تبدیل شد.

آتش نشانی لندن ویدئویی را منتشر کرده است که نشان می دهد وقتی یک دوچرخه الکتریکی معیوب آتش می گیرد و منفجر می شود چقدر خطرناک است. صاحب دوچرخه در این حادثه ترسناک که دوچرخه را به یک گلوله آتشین تبدیل کرد، به سختی از صدمه دیدن جلوگیری کرد. این دومین حادثه مشابه در چند هفته اخیر بود و خطرات ناشی از مکانیسم شارژ معیوب برای باتری را برجسته می کند. انفجار در آپارتمانی در روهمپتون در 20 مه رخ داد و با دوربین مدار بسته ضبط شد.

این کلیپ از ورودی خانه آوی گورانسینگ در تانگلی گروو نشان می‌دهد که باتری دوچرخه پس از رفتن به محل فرار حرارتی فوران می‌کند – خودگرم شدن سریع باتری به دلیل افزایش دما.

این یک ابر بخار بسیار قابل اشتعال و سمی به رنگ سفید و خاکستری در هوا تولید می کند و چند ثانیه بعد به توپ آتشین تبدیل می شود.

صاحب دوچرخه نزدیک به دوچرخه ایستاده است اما آسیبی ندیده است. همانطور که در کلیپ دیده می شود او می تواند به داخل خانه برگردد.

آتش نشانان به سرعت در محل حاضر شدند و توانستند آتش را خاموش کنند.

اگرچه علت دقیق آتش‌سوزی مشخص نیست، اما آقای گورانسینگ گفت که می‌دانست به دلیل بو درست نیست.

او به آتش نشانی لندن گفت: “من به خانه رسیدم و بوی شدیدی به مشامم رسید. از خواهرم پرسیدم که آیا از لاک پاک کن ناخن استفاده می کند یا خیر، اما او پاسخ داد که از دوچرخه من می آید.”

وی ادامه داد: “من دوچرخه را بو کردم و بلافاصله فکر کردم ممکن است مشکلی وجود داشته باشد، بنابراین فکر کردم ایمن ترین کار این است که دوچرخه را از آپارتمان خارج کنم.”

آقای گورانسینگ گفت که وقتی دوچرخه منفجر شد، وحشت کرده است. من و خواهرم به داخل آپارتمان دویدیم و با 999 تماس گرفتیم.

سازمان آتش نشانی اعلام کرد در سال جاری تاکنون 52 مورد آتش سوزی دوچرخه برقی و 12 دستگاه اسکوتر الکترونیکی فراخوان شده است. یکی از این حوادث در روز سال نو مرگبار بود.