غیرنظامیان در “حمله اسرائیل” به سوریه کشته شدند – تلویزیون دولتی – اخبار RT World

به گزارش رسانه دولتی این کشور که خاطرنشان کرد پدافند هوایی سوریه برای دفع این حمله فعال شده است، حداقل دو غیرنظامی در حمله هوایی ادعایی اسرائیل در مرکز سوریه کشته و چندین سرباز زخمی شدند.

دشمن اسرائیلی با شلیک موشک از سمت شمال شرق بیروت حمله هوایی انجام داد و نقاطی در منطقه مرکزی را هدف قرار داد. یک مقام نظامی بامداد چهارشنبه به خبرگزاری دولتی عربی سوریه (سانا) گفت که دو غیرنظامی دیگر “به شدت مجروح شد” در کنار دو کشته

در این حملات که حوالی ساعت 1:30 بامداد به وقت محلی انجام شد، شش سرباز نیز زخمی شدند. “برخی ضررهای مادی” افسر ادامه داد، هرچند توضیح بیشتری نداد.

فیلم تایید نشده ای که در فضای مجازی پخش می شود ظاهراً یکی از مهمات را در هوا بر فراز حمص نشان می دهد، اما هیچ رهگیر سوری در این کلیپ کوتاه دیده نشد.

اگرچه ارتش اسرائیل به ندرت چنین عملیاتی را تایید می‌کند، دمشق بارها تل‌آویو را به انجام حملات دوره‌ای در خاک سوریه در طول جنگ یک دهه‌ای خود با گروه‌های جهادی شورشی متهم کرده است، در حالی که هفته گذشته یک حمله هوایی دیگر در نزدیکی پایتخت این کشور گزارش شد. با این حال، مقامات اسرائیلی برخی از مأموریت‌ها را تصدیق کرده‌اند، به طوری که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر پیشین، زمانی مدعی شد که اسرائیل آغاز به کار کرده است. “صدها” حملات به سوریه در سال های اخیر به منظور بازدارندگی نیروهای ایرانی و گروه های شبه نظامی مستقر در آنجا.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید