غرض ورزی مدیر عامل شرکت MillerKnoll در مورد پاداش ها، پرداخت چند میلیونی مدیران را مورد توجه قرار می دهد

غرغر مدیر عامل ایالات متحده در مورد پاداش ها، پرداخت میلیونی مدیران را مورد توجه قرار می دهد

رئیس شرکت تولیدکننده مبلمان لوکس MillerKnoll Inc. که به خاطر صندلی‌های اداری نمادین هرمان میلر شهرت دارد، به دلیل اینکه به کارمندان گفته است «شهر حیف» را ترک کنند و از درخواست پاداش دست بردارند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

این سخنان مدیر اجرایی، اندی اوون، انتقادهایی را در رسانه های اجتماعی برانگیخته است – و ممکن است به زودی به او بازگردند زیرا بسته حقوقی خود اوون برای دوره فعلی احتمالاً تا ماه اوت فاش می شود.

سال مالی قبل به او دستمزدی در حدود 1 میلیون دلار، علاوه بر حدود 4 میلیون دلار از سهام و گزینه های خرید، یک طرح تشویقی سالانه و هزینه های تحت پوشش، مانند دسترسی به جت شرکت، تعلق گرفت.

تونی گواداگنی، مدیر ارشد شرکت مشاوره گارتنر، می‌گوید پرداخت غرامت موضوع مهمی هم برای کارمندان و هم برای مدیران اجرایی است، به‌ویژه زمانی که اقتصاد در حال عبور از وضعیت سختی است.

نظارت بر سطوح دستمزد مدیران در حال تشدید است زیرا تورم فزاینده به بودجه خانوارها ضربه می‌زند و ایالات متحده با کمبود کارکنان در مقیاس گسترده مواجه می‌شود، که بسیاری از کارمندان را برای اصرار برای دستمزدهای بالاتر تشویق کرده است.

او می‌گوید: «فکر می‌کنم در زمانی مانند این، که چرخه اخبار به مدت 18 ماه تحت سلطه تورم بوده است، جایی که کارکنان احساس می‌کنند حقوق‌شان به اندازه گذشته پیش نمی‌رود – رهبری سازمانی عاقلانه است که نسبت به آن حساس باشد.» گفت.

ضبط 90 ثانیه ای فاش شده، کارکنان اوون را در پایان یک جلسه داخلی 75 دقیقه ای شرکت به دلیل گمانه زنی های بیش از حد در مورد پرداخت پاداش سالانه دستگیر می کند.

اوون در این ویدئو با اشاره به یک معیار داخلی گفت: “زمان و تلاش خود را صرف فکر کردن به 26 میلیون دلاری کنید که ما نیاز داریم، و به این فکر نکنید که اگر پاداشی دریافت نکنید، چه کاری انجام خواهید داد.” “من یک رئیس قدیمی داشتم که یک بار به من گفت: “می توانی از شهر ترحم بازدید کنی، اما نمی توانی آنجا زندگی کنی.” پس مردم، شهر حیف را ترک کنید.»

به گفته یکی از افراد آشنا، پس از این جلسه، اوون یک ایمیل برای کارکنان ارسال کرد و با رهبران شرکت ملاقات کرد تا به نگرانی های آنها رسیدگی کند.

کریس ماروبیو، سخنگوی MillerKnoll در بیانیه ای ایمیلی گفت: «اندی شدیداً به این تیم و تمام کارهایی که می توانیم با هم انجام دهیم اعتقاد دارد، و با یک کلیپ 90 ثانیه ای که از متن خارج شده و در رسانه های اجتماعی منتشر می شود، منصرف نمی شود.

نگرانی کارکنان شرکت مستقر در میشیگان در مورد کاهش احتمالی استخر پاداش در بحبوحه افت فروش در MillerKnoll در سال جاری و با عقب نشینی مشاغل از مخارج ناشی می شود. شرکت ها ردپای املاک و مستغلات خود را کاهش می دهند زیرا بسیاری از کارگران پس از همه گیری به کار از راه دور ادامه می دهند و تقاضا برای مبلمان اداری را کاهش می دهد.

حقوق سایر مدیران عامل در ماه های اخیر در پی اخراج های گسترده در کانون توجه قرار گرفته است. برخی، مانند دیوید سولومون از گروه گلدمن ساکس و جیمز گورمن از مورگان استنلی، قبلاً کاهش دستمزد را پذیرفته‌اند، در حالی که برخی دیگر هنوز آخرین بسته‌های غرامت خود را گزارش نکرده‌اند.

اگرچه مدیران عامل حدود 300 برابر میانگین کارمندان هستند، اما تنها حدود یک سوم از رتبه‌بندی‌های شرکت‌کننده در نظرسنجی گارتنر معتقد بودند که اختلاف دستمزدها ناعادلانه است. گوادانی گفت، اما با افزایش اضطراب‌های اقتصادی، این احتمال وجود دارد که کارکنان نسبت به تفاوت حقوق خود و کارکنان C-Suite حساس‌تر شوند.

او گفت: “من تعجب نمی کنم اگر شاهد تغییر جزر و مد باشیم، به ویژه بسته به اینکه در شش تا 12 ماه آینده چه اتفاقی برای اقتصاد می افتد.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)