عنوان معاون رسانه برای ورشکستگی، به دنبال خریدار است: گزارش

معاون رسانه به دنبال ورشکستگی، به دنبال خریدار: گزارش

Vice یک بار در سال 2017 5.7 میلیارد دلار ارزش داشت

گروه وایس مدیا، شرکت مادر وب سایت های رسانه ای وایس و مادربرد، در آستانه اعلام ورشکستگی است. مجله نیویورک تایمز گزارش شده است. این بار به نقل از دو نفر از افراد آشنا به موضوع و افزود که پرونده ممکن است در هفته های آینده ارائه شود.

بر اساس این گزارش، Vice در چند ماه گذشته برای جلوگیری از اعلام ورشکستگی به دنبال خریدار برای خرید شرکت بوده است. طبق گزارش ها، پنج شرکت علاقه مند به خرید Vice در صورت ورشکستگی هستند. با این حال، به گفته افراد آشنا، شانس خرید Vice توسط یک شرکت دیگر بسیار اندک است.

در صورتی که شرکت ورشکستگی کند، گروه سرمایه گذاری Fortress که دارای بدهی است، می تواند شرکت را کنترل کند. به گفته یک فرد آشنا، این گزارش همچنین خاطرنشان کرد که سایر سرمایه گذاران Vice، از جمله دیزنی و فاکس، بازده سرمایه گذاری دریافت نمی کنند.

“گروه معاونت رسانه ای درگیر ارزیابی جامع جایگزین های استراتژیک و برنامه ریزی شده است. شرکت، هیئت مدیره و سهامداران همچنان بر یافتن بهترین مسیر برای شرکت متمرکز هستند. بار در روز دوشنبه.

انتظار می رود این شرکت در صورت هرگونه تشکیل پرونده ورشکستگی به فعالیت عادی خود ادامه دهد.

بنا بر گزارش‌ها، زمانی Vice در سال 2017 پس از سرمایه‌گذاری 450 میلیون دلاری شرکت سهام خصوصی TBG در این شرکت، 5.7 میلیارد دلار ارزش داشت، اما سپس در سال 2021 به حدود 3 میلیارد دلار کاهش یافت. تایمز گزارش داد که Vice اکنون به “کسری” از آنچه در سال 2017 بود، ارزش دارد زیرا این شرکت به دنبال خریدار بالقوه است.

این شرکت توسط Shane Smith، Gavin McInnes و Suroosh Alvi در مونترال در سال 1994 تأسیس شد، که انتشار مجله Vice را قبل از ایجاد یک حضور آنلاین گسترده آغاز کرد. در طول سال‌ها، به یک شرکت رسانه‌ای جهانی با یک استودیوی فیلم، یک آژانس تبلیغاتی، یک برنامه در HBO و دفاتر در پایتخت‌های دوردست جهان شکوفا شد.

این خبر تنها چند روز پس از آن منتشر شد که BuzzFeed News اعلام کرد که بخش خبری خود را به عنوان بخشی از کاهش هزینه ها تعطیل می کند. این شرکت به چالش‌هایی از جمله رکود در بخش فناوری و بازار سهام اشاره کرد که مدیر عامل شرکت جونا پرتی اعتراف کرد که او تا حدودی در تعطیلی مقصر بوده است.