عمران خان هیئت مذاکره کننده را برای مذاکرات انتخاباتی با دولت تشکیل می دهد: گزارش

عمران خان هیئت مذاکره کننده را برای مذاکرات انتخاباتی با دولت تشکیل می دهد: گزارش

چندین قانونگذار و اعضای حزب تحریک انصاف در پی ناآرامی ها از حزب خارج شده اند. (فایل)

اسلام آباد:

ARY News مستقر در پاکستان گزارش داد که تحریک انصاف پاکستان (PTI) به دستور عمران خان، رئیس حزب، یک کمیته هفت نفره مذاکره را برای گفتگو با دولت فعلی بر سر انتخابات تشکیل داد.

این حزب ضمن انتشار توییتی اعلام کرد که کمیته هفت نفره به ریاست شاه محمود قریشی در مورد برنامه اقدام با دولت در مورد انتخابات تصمیم گیری خواهد کرد.

این کمیته متشکل از شاه محمود قریشی، نایب رئیس حزب، پرویز خطاک، اسد قیصر، حماد ازهر، حلیم عادل شیخ، مراد سعید و عون عباس بوپی است.

این تحول پس از آن رخ داد که حزب تحریک انصاف با اعلام خروج از حزب، رهبران برجسته فواد چودری، شیرین مزاری و ملکه بخاری، ضربات بزرگی را متحمل شد.

قانونگذاران و اعضای حزب تحریک انصاف به دنبال خشونت 9 مه راه خود را از حزب جدا کردند. در جریان خشونت، تأسیسات نظامی از جمله ستاد کل (GHQ) در راولپندی و خانه فرمانده سپاه لاهور پس از دستگیری عمران خان، رئیس حزب مورد حمله قرار گرفتند.

اکسپرس تریبون گزارش داد که مشکلات برای تحریک انصاف پاکستان (PTI) همچنان در حال افزایش است زیرا حزب حاکم سابق خود را در گرفتاری های مالی می بیند و کارمندان خود را بدون حقوق می گذارد و با مخمصه چک های برگشتی مواجه می شود.

پس از استعفای مقامات مهم حزب تحریک انصاف، ساختار مالی این حزب ضربه سختی خورده است. به گزارش اکسپرس نیوز، به گفته رهبران حزب، کارمندان در 9 دفتر منطقه ای و منطقه ای حزب تحریک انصاف در سراسر کشور حقوق خود را دریافت نمی کنند.

به گزارش اکسپرس تریبون، به دلیل خروج رهبران مرکزی از حزب، در 17 روز گذشته حتی یک چک از حساب های حزب پاک نشده است.

به گفته منابع حزب، صدها کارمند که 15 شاخه فرعی PTI را اداره می کنند، عمیقا نگران هستند. اتاق فکر این حزب نیز ناکارآمد شده است و بیش از 500 هزار دلاری که برای صندوق شهدا در نظر گرفته شده نیز قابل پرداخت نیست.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)