عمارپریت سامرا گانگستر پنجابی در یک مراسم عروسی در کانادا کشته شد

گانگستر پنجاب-منشأ در مراسم عروسی در کانادا به ضرب گلوله کشته شد

هم سمرا و هم برادر بزرگترش که او هم گانگستر بود به عروسی دعوت شده بودند.

اتاوا:

در یک مورد مشکوک درگیری باندی، مرد 28 ساله پنجابی که در لیست خشن ترین گانگسترهای پلیس کانادا قرار داشت، در یک مکان عروسی در شهر ونکوور کانادا به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد.

طبق گزارش‌های روزنامه محلی Vancouver Sun، آمارپریت (چاکی) سامرا کمتر از 30 دقیقه قبل از اینکه در خیابان فریزر بین ساعت 1:30 بامداد مورد اصابت گلوله قرار گیرد، در سالن ضیافت Fraserview همراه با سایر مهمانان عروسی در زمین رقص بود.

هم سمرا و هم برادر بزرگترش، راویندر، که او نیز یک گانگستر بود، مهمان این عروسی بودند. آنها با باند سازمان ملل متحد بودند.

چند نفر از مهمانان به رسانه ها گفتند که چند مرد ناشناس به سالن بازگشتند و به مرد دی جی گفتند که موسیقی را متوقف کند. در آن زمان حدود 60 مهمان در سالن حضور داشتند.

در بیانیه رسمی پلیس ونکوور، آنها اشاره کردند که در حال تحقیق در مورد قتل یک مرد 28 ساله پس از تیراندازی صبح امروز به او هستند.

چندین تماس گیرنده 9-1-1 گزارش دادند که یک مرد در خارج از سالن ضیافت ونکوور جنوبی در نزدیکی خیابان فریزر و مارین درایو جنوب شرقی در ساعت 1:30 بامداد مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. ” در این بیانیه آمده است.

بازرسان بر این باورند که این تیراندازی هدفمند مربوط به درگیری باندی در حال انجام است. تحقیقات همچنان ادامه دارد. در ادامه آمده است، از هر کسی که اطلاعاتی دارد که بتواند به بازرسان کمک کند، خواسته می شود با واحد قتل پلیس ونکوور به شماره 604-717-2500 تماس بگیرد.

در آگوست 2022، پلیس کانادا هشداری نادر درباره 11 مرد در ارتباط با سطوح شدید خشونت گروهی صادر کرد. پلیس به مردم هشدار داده است که از نزدیک شدن به آنها خودداری کنند. از 11 مردی که در اخطار ذکر شد، 9 نفر از جمله آمارپریت و برادرش راویندر اصالتا پنجابی بودند.

پلیس بریتیش کلمبیا گفت که آنها با قتل و تیراندازی در این استان مرتبط هستند. از عموم مردم خواست از قرار گرفتن در نزدیکی آنها خودداری کنند.