عمارتی که در فیلم های جیمز باند به نمایش درآمده است با قیمت 93.5 میلیون دلار به فروش می رسد

عمارتی که در فیلم های جیمز باند به نمایش درآمده است با قیمت 93.5 میلیون دلار به فروش می رسد

Denham Place یک عمارت درجه یک است.

در یکی از بزرگترین معاملات املاک کشور در بریتانیا، مایک جاتانیا، غول تجاری، به دنبال فروش یک عمارت 13 خوابه در فهرست درجه یک در غرب لندن است.

فیلم های جیمز باند Live and Let Die و The Man with the Golden Gun هر دو شامل صحنه هایی از این خانه باشکوه بودند.

مطابق با روزنامه گاردیننام این ملک Denham Place است که در 17 هکتار (43 هکتار) از پارک باکینگهامشر طراحی شده است که توسط معمار منظر قرن هجدهم لنسلوت “کاپیبلی” براون طراحی شده است.

فروش این ملک هفته آینده از طریق Knight Frank، Savills و Beauchamp Estates به قیمت 75 میلیون پوند (93.5 میلیون دلار) انجام خواهد شد.

مالک این عمارت مایک جاتانیا، ثروتمند مولتی میلیونر لوازم آرایشی است.

شرکت املاک و مستغلات Rightmove در وب سایت خود این ملک را به عنوان “عمارتی ساخته شده در 1688-1701” توصیف می کند، که یک اقامتگاه استثنایی است که به طور کامل بازسازی شده است، و به جز به دست آوردن یکی از کاخ های سلطنتی Crown Estate، چیزی از این وجود ندارد. عظمت یا منشأ بسیار نزدیک به مرکز لندن.

این مرمت توسط طراح تحسین شده و معمار برنده جوایز الکساندر کروتز، که در کنار انگلیسی Heritage و The Georgia Group برای دقت تاریخی کار می کرد، رهبری شد.

خانه بزرگ 28525 فوت مربعی، که به سبک معماری کلاسیک ویلیام و مری ساخته شده است، یک قصر خصوصی با فضاهای اصلی سرگرم کننده به سبک اتاق دولتی فراهم می کند. این املاک دارای یک کوچ‌خانه در فهرست درجه II، کلبه‌های املاک، ساختمان‌های جانبی، و گاراژ قابل توجهی برای وسایل نقلیه (مجموعاً 11199 فوت مربع) است.

ساکنان برجسته سابق این خانه شامل خانواده امپراتوری بناپارت، جی پی مورگان بانکدار آمریکایی، لرد رابرت وانسیتارت، سیاستمدار و سرمایه‌دار سینما، و هری سالتزمن، یکی از تهیه‌کنندگان فرانچایز فیلم جیمز باند هستند.