عفو جو بایدن از سوی ریاست جمهوری 2 بوقلمون را از تنورهای شکرگزاری نجات داد

عفو جو بایدن از سوی ریاست جمهوری 2 بوقلمون را از تنورهای شکرگزاری نجات داد

جو بایدن عفو ​​سنتی ریاست جمهوری را برای دو بوقلمون پیش از روز شکرگزاری صادر کرد.

واشنگتن:

جو بایدن در پایانی آرام به هفته ای پر از درام، عفو سنتی ریاست جمهوری را برای دو بوقلمون در روز جمعه صادر کرد و آنها را از رفتن به میزهای شکرگزاری نجات داد.

بایدن در یک چرخش کمدی درباره یکی از عبارات علامت تجاری خود درباره ابراز همدردی با هموطنان آمریکایی گفت: “هر آمریکایی یک چیز را می خواهد. آنها می خواهند بتوانند به چشمان بوقلمون نگاه کنند و به آنها بگویند که همه چیز درست می شود.”

او گفت: “پس مردم، خوب خواهد شد.”

دو بوقلمون بزرگ سفید به نام‌های کره بادام‌زمینی و ژله در مراسمی در باغ گل رز پیش از تعطیلات ملی روز شکرگزاری پنجشنبه آینده، زمانی که خانواده‌ها به طور سنتی دور میزهایی پر از بوقلمون کبابی جمع می‌شوند، بخشش خود را به دست آوردند.

بایدن به طعنه گفت که پرندگان خوش شانس در یک مسابقه مقدماتی ریاست جمهوری ترکیه بر اساس خلق و خوی، ظاهر و، به گمان من، وضعیت واکسیناسیون انتخاب شده اند.

وی با اشاره به واکسن های تقویت کننده کووید که دولتش آمریکایی ها را تشویق می کند تا قبل از فصل زمستان انجام دهند، گفت: “این دو بوقلمون به جای اینکه ضایع شوند، در حال تقویت هستند.”

کره بادام زمینی و ژله در کنار یک زندگی جدید در دانشگاه پردو در ایندیانا هستند.

بایدن که روز جمعه تحت یک معاینه پزشکی سالانه طولانی قرار گرفت، قرار بود برای تعطیلات آخر هفته و تولد ۷۹ سالگی خود در روز شنبه به خانه خانوادگی خود در دلاور پرواز کند.

اوایل روز جمعه، مجلس نمایندگان لایحه کلان هزینه های اجتماعی او را تصویب کرد که اکنون به سنا می رود. این به دنبال امضای یک بسته زیرساخت تاریخی توسط بایدن است که قبلاً توسط کنگره در روز دوشنبه تصویب شده بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)