عروس کشته شد و داماد دقایقی پس از مراسم عروسی در تصادف شدید مجروح شد

عروس کشته شد و داماد دقایقی پس از مراسم عروسی در تصادف شدید مجروح شد

این زوج تازه مراسم عروسی خود را ترک کرده بودند که فاجعه رخ داد

بر اثر برخورد یک راننده مست توسط یک راننده در حالی که عروسی تازه ازدواج کرده بودند، یک عروس کشته شد و دامادش به شدت مجروح شد. نیویورک پست گزارش شده است. این حادثه غم انگیز در کارولینای جنوبی ایالات متحده زمانی رخ داد که گاری گلف که آنها در آن جا می گذاشتند، با خودرویی که گفته می شد با سرعتی بیش از دو برابر سرعت مجاز حرکت می کرد، برخورد کرد.

یک صفحه GoFundMe عروس را با نام سامانتا «سم» هاچینسون 34 ساله و همسر جدیدش به نام آریک هاچینسون معرفی می کند. همچنین عکسی از تازه ازدواج کرده‌ها در حال دویدن زیر جرقه‌ها درست قبل از تصادف بود.

این صفحه که توسط مادر داماد سازماندهی شده است، می گوید اعضای خانواده در حال اسکورت این زوج از پذیرایی بودند که از پشت مورد اصابت قرار گرفتند. در این صفحه آمده است: «گاری گلف بیش از 100 یارد پرتاب شد و چندین بار غلت خورد.

وی اعلام کرد که پسرش دچار آسیب مغزی شده و چندین استخوان شکسته است و او را مجبور به انجام دو عمل جراحی ترمیمی کرده است. دو نفر دیگر نیز مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

سام بر اثر جراحات جان باخت. آریک در وضعیت وخیمی قرار دارد و یکی از دو عمل جراحی بازسازی، شکستگی های متعدد استخوان و آسیب مغزی را پشت سر گذاشته است، او بهبودی طولانی خواهد داشت. بن و بروگان نیز مجروح شدند، بن به طور جدی.

«حلقه ازدواج آریک را در یک کیسه پلاستیکی در بیمارستان به من دادند، پنج ساعت بعد از اینکه سام آن را روی انگشتش گذاشت و آنها نذر یکدیگر را خواندند. آریک عشق زندگی خود را از دست داده است. بیش از 385053 دلار در حال حاضر جمع آوری شده است.

به گزارش وب سایت مرکز بازداشت شهرستان چارلستون، جیمی کوموروسکی، 25 ساله، دستگیر و به سه مورد از DUI که باعث صدمه بدنی/مرگ جدی و یک فقره قتل بی احتیاطی شده بود، متهم شد.

پلیس گفت: “نتایج خونگیری او در انتظار است. تحقیقات در مورد تصادف نشان داد که او در زمان برخورد با گاری با سرعت 65 مایل در ساعت حرکت می کرد.”

در همین حال، کارفرمای سامانتا خبر مرگ او را در لینکدین به اشتراک گذاشت و نوشت: “سامانتا فرد فوق العاده ای بود. در چند ماه گذشته، تیم ما توانسته بود به هیجان او بپیوندد و او عکس ها و جزئیات پیچیده ای را در مورد عروسی آینده اش به اشتراک بگذارد. لبخند سامانتا، خنده‌های او و فداکاری او به کار، دوستان و خانواده‌اش را برای همیشه به خاطر می‌آورد.»