طوفان شدید باعث پرواز مبل در آسمان آنکارا ترکیه شد

تماشا کنید: طوفان شدید باعث پرواز مبل در آسمان آنکارا ترکیه شد

هنوز تایید نشده است که آیا کسی در جریان این حادثه آسیب دیده است یا خیر.

در حادثه تکان دهنده ای که از ترکیه گزارش شد، یک طوفان سهمگین باعث شد تا اثاثیه خانه در آنکارا پایتخت این کشور به پرواز درآید. این فیلم که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود، نشان می‌دهد که باد شدید باعث می‌شود مبل در آسمان پرواز کند و در طول طوفان به ساختمان دیگری برخورد کند.

ویدیوی مشابه توسط یک صفحه توییتر معروف به گورو هیچ چیز به اشتراک گذاشته شد. در ویدئوی کوتاه، در ابتدا یک شی در حال پرواز در آسمان دیده می شود. وقتی دوربین بزرگ می‌شود، متوجه می‌شود که در واقع یک مبل است. در عرض چند ثانیه، باد شدید مبل را مجبور می کند تا به ساختمان دیگری برخورد کند. هنوز تایید نشده است که آیا کسی در جریان این حادثه آسیب دیده است یا خیر.

یکی از کاربران می گوید: «تصور کنید به بیرون از پنجره نگاه کنید و مبل راحتی را ببینید که به سمت شما پرواز می کند.

نفر دوم اضافه کرد: “تصور کنید که یک کاناپه پرنده به شما ضربه می زند… مرد.”

شخصی گفت: “باید علاءالدین را با شیوه حمل و نقل به روز بازسازی کرد.”

یکی از کاربران نظر داد: «فقط در ترکیه ههههههههههههه

شخصی گفت: دوست دارم روی این مبل بنشینم و هرگز فرود نیایم.

در 17 می، آنکارا شاهد طوفان شدیدی بود که ویرانی زیادی در شهر ایجاد کرد. منصور یاواس، شهردار شهرداری آنکارا در توییتر به ساکنان این شهر در مورد باد و باران شدید اطلاع داد و از آنها خواست تا اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند. وی در توئیتی نوشت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از هواشناسی، سرعت باد در آنکارا تا 78 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود، از شما خواهشمندم اقدام کنید.

فردی در پاسخ به شهردار افزود: من 50 سال سن دارم و در عمرم چنین طوفانی ندیده ام، باد همه ناودان ها را بلند کرده و اکنون باران شدیدی می بارد.

بسیاری از مردم نیز فیلم ها و تصاویر مشابه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.