طراحی لبخند دیجیتال – دنتچی

با اتمام موفقیت آمیز درمان، دندانپزشک بررسی های نهایی نتایج را انجام خواهد داد. در طول هر مرحله، دندانپزشک با شما همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که در تمام طول مدت درمان، از روند طراحی لبخند دیجیتالی آن مطلع هستید. این روزها همگی از اپلیکیشنهای مختلف روی گوشیهای طراحی لبخند دیجیتالی چیست هوشمندمان استفاده میکنیم. برای درمانهای زیبایی دندانپزشکی معمولا از بیهوشی استفاده نمیشود بلکه بی حسی موضعی، آرام بخش خوراکی یا تزریقی یا تنفسی به بیمار داده میشود. به انتخاب خود می توانید تصاویر پس از درمان را تهیه کنید و با افتخار تصاویر “قبل” و “بعد” از درمان خود را برای دوستان و خانواده ارسال کنید.

اساس این سیستم اندازه گیری سیستم های صورتی و دندانی در علم زیبایی است .نرم افزار با آنالیز فرم صورت نسبت طلایی، نسبت الهی، زیباترین فرم و شکل و طرح لبخند را متناسب با صورت هر شخص ارائه می دهد در این روش طراحی فرم و طرح لبخند قبل از انجام هرگونه درمانی درکامپیوتر انجام میگیرد و بیمار نتیجه ی نهایی را قبل از شروع کار میبیند .برای این کار لازم است از صورت، دندان ها و لبخند بیمار فتوگرافی تهیه شده و در نرم افزار کامپیوتری بر اساس نسبت های صورت انالیز شود.

در واقع، باید دندان های اصلاح شده و زیبایی که با استفاده از روش های مختلف و گاهی زمانبر اصلاح گردیده اند را به خوبی حفظ کند. اما در روش طراحی دیجیتالی لبخند (DSD) در نهایت اعمال سلیقه ی بیشتری می توانید داشته باشید. طرح لبخند دیجیتالی از لحاظ تقارن، یک دست بودن و جذابیت هیچ عیب و نقصی ندارد. اصلاح طرح لبخند چه مدت طول می کشد؟ توجه به این عکس العمل های عاطفی در موقعیت های مختلف بسیار مهم است زیرا این موارد می توانند تعیین کنند که نوع واکنش فیزیکی صورت گرفته بیمار در هر موقعیت به چه صورت باشد.

در چه صورتی این گزینه بهترین درمان برای من است؟ خط لبخند نیز در زیبایی نقش مهمی دارد بطوریکه این خط لبه دندان بالایی شما را از یک طرف به طرف دیگر دنبال می کند و در صورت وجود این نسبت خط لبخند متوازن به نظر می رسد. به عبارت دیگر این روش، یک فرآیند درمانی کاملا دقیق است که با کمک و نظر خود شما، زیباترین و درخشان ترین لبخند را به شما هدیه می دهد. این روش، ترکیبی از سایر روشهای دندانپزشکی زیبایی، از جمله روکش (ونیر)، سفید کردن دندان ، اینلی و آنلی دندان (inlays/onlays) و کاشت دندان است.