ضد واکسر برای جلوگیری از ابتلا به کووید – RT World News، شیرین کاری عجیبی انجام می دهد

یک مرد ایتالیایی پس از یک شیرین کاری عجیب و غریب که در آن سعی کرد از تزریق واکسن کووید جلوگیری کند، اما پس از اعلام محدودیت برای افراد واکسینه نشده، با پوشیدن بازوی تقلبی، با جریمه نقدی روبرو شد.

این حادثه که در منطقه شمالی پیمونت اتفاق افتاد، باعث شد که یک ضد واکسن 50 ساله در حین حضور در قرار ملاقات خود، یک اندام مصنوعی سیلیکونی را به منظور اجتناب از دریافت واکسن در بدن خود، انجام دهد.

با این حال، شیرین کاری عجیب او زمانی که آستینش را بالا زد خنثی شد و کارمند بهداشت متوجه شد که رنگ بازوی تقلبی و پوست او متفاوت است. در حالی که مرد تلاش کرد تا دکتر را متقاعد کند که آن را نادیده بگیرد، آنها نپذیرفتند.

فیلیپا بوآ، که در حال تزریق واکسن بود، گفت “احساس توهین” با تلاش برای فریب دادن او، هر چند او قبول کرد که پروتز بوده است “خوب ساخته شده است.”

ادامه مطلب


Omicron: آنچه در مورد نوع جدید Covid می دانیم

آلبرتو سیریو، رئیس پیمونت، در بیانیه‌ای مشترک با لوئیجی ایکاردی، مشاور بهداشت منطقه، پاسخ پزشک را ستود و گفت: تدبیر و مهارت بهورز برنامه‌های این فرد را به هم ریخت و اکنون باید پاسخگوی قوه قضائیه باشد.

این دو مقام ایتالیایی ادعا کردند که این اتفاق رخ خواهد داد “مرز در مورد مضحک” اگر این وضعیت نبود “گرانش عظیم” نکوهش مرد “غیر قابل قبول” اقدامات در “چهره ای از فداکاری که بیماری همه گیر باعث می شود کل جامعه بپردازد.”

بنا بر گزارش ها، پس از دستگیری، مرد ناشناس اکنون تحت بازجویی مقامات قرار دارد و با جریمه احتمالی صدها یورو مواجه است.

تلاش برای فریب کارمند بهداشت پس از آن صورت گرفت که ایتالیا محدودیت‌های ملی کووید را تشدید کرد و اعلام کرد که از 6 دسامبر مردم را ملزم به واکسینه شدن کامل برای دستیابی به یک نتیجه می‌کند. “گذرنامه فوق سبز” به منظور دسترسی به اماکن عمومی سرپوشیده