صلیب تاجگذاری پادشاه چارلز برای داشتن قطعاتی از “صلیب واقعی”

عکس: صلیب تاجگذاری پادشاه چارلز برای داشتن قطعاتی از «صلیب واقعی»

پس از تاج گذاری، صلیب بین کلیساهای انگلیکن و کاتولیک رومی در ولز تقسیم خواهد شد.

لندن:

پاپ فرانسیس تکه هایی از صلیب حقیقی را که عیسی مسیح بر روی آن مصلوب شد، هدیه داد تا بخشی از یک صلیب صفوف جدید باشد که ماه آینده در مراسم تاجگذاری چارلز پادشاه بریتانیا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

j2v8mneg

صلیب جدید که از نقره بازیافتی به همراه تخته سنگ ولزی و چوب بازیافتی ساخته شده است، هدیه ای از سوی پادشاه به کلیسای ولز به مناسبت صدمین سالگرد آن در سال 2020 بود. این صلیب در 6 می در کلیسای وست مینستر لندن، مراسم تاجگذاری را رهبری خواهد کرد.

دارای دو قطعه کوچک از یادگار اهدایی پاپ است که به شکل صلیب در پشت یک سنگ قیمتی کریستال رز شکل گرفته است.

nnj5tung

کلیسای ولز که شاخه ای از کلیسای انگلیکن است، گفت: «در یک حرکت مهم جهانگردی، صلیب ولز یادگاری از صلیب حقیقی، هدیه شخصی پاپ فرانسیس به اعلیحضرت پادشاه به مناسبت تاجگذاری را در بر خواهد گرفت.» در یک بیانیه.

پس از تاج گذاری، صلیب بین کلیساهای آنگلیکن و کاتولیک رومی در ولز تقسیم خواهد شد.

g66fe64g

اندرو جان، اسقف اعظم انگلیکن ولز که روز چهارشنبه در مراسمی در Llandudno در شمال ولز صلیب را برکت داد، گفت: «طراحی آن بیانگر ایمان مسیحی، میراث، منابع و تعهد ما به پایداری است.

“ما همچنین خوشحالیم که اولین استفاده از آن برای راهنمایی اعلیحضرت به کلیسای وست مینستر در سرویس تاج گذاری خواهد بود.”

rv64rb48

شاه چارلز ارتباط نزدیکی با ولز دارد. او به عنوان وارث تاج و تخت بریتانیا، عنوان باستانی شاهزاده ولز را داشت تا اینکه در سپتامبر گذشته در پی مرگ مادرش، ملکه الیزابت، به پادشاهی رسید. پسر و وارث او ویلیام اکنون شاهزاده ولز است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)