صدها سرباز وظیفه به دلیل سوء استفاده به خانه فرستاده شدند – اخبار RT World

حدود 500 سرباز وظیفه در سوئد به خانه فرستاده شده اند، زیرا مشخص شد که بسیاری از آنها در معرض تخلفات جدی از جمله محرومیت از غذا و خواب قرار گرفته اند و با وجود جراحات و بیماری ها مجبور به آموزش شدند.

روز سه شنبه، شورای اجباری اجباری سوئد، سازمانی که نماینده سربازان وظیفه است، به رسانه های محلی گفت که بی نظمی های جدی در هنگ فرماندهی ارتش در انکوپینگ رخ داده است. آنها گفتند که این در ماه اکتبر برقرار شده بود و شامل مجازات دسته جمعی سیستماتیک سربازان بود.

ادامه مطلب


سازمان‌های اطلاعاتی غربی در جستجوی جانشینی برای ناوالنی - رئیس جاسوسی روسیه هستند

این داستان اولین بار روز سه شنبه توسط داگنس نایتر گزارش شد که به نقل از منابع اعلام کرد که سربازان وظیفه علیرغم جراحات و بیماری ها مجبور به شرکت در فعالیت ها شده اند. همچنین گزارش شده است که سربازان وظیفه از غذا و خواب محروم بوده و در معرض آن قرار می گیرند “اصطلاحات تخصصی نامناسب” و زبان جنسی در طول آموزش.

مدیر ارتباطات شورای اجباری، اولوف وارملندر، به SVT گفت که افسران شکایات سربازان وظیفه را زمانی که این مسائل قبلاً مطرح شده بود، به سخره گرفتند.

هنگ از آن زمان به شکست خود اعتراف کرده است. سربازان وظیفه تجربه کرده‌اند که رفتارهای توهین‌آمیز و اصطلاحات صریح، هم در میان سربازان وظیفه و هم از سوی افسران وجود داشته است. ما چندین سال از طریق آموزش با این موضوع کار کرده‌ایم، اما مشکل همچنان پابرجاست.» مدیر ارتباطات هنگ، ترز تیمپسون، به SVT گفت.

وی افزود که مصاحبه هایی صورت گرفته و گزارشی در این مورد هفته گذشته دریافت شده است.

پخش ملی SVT گزارش داد که 500 سرباز وظیفه اکنون به خانه فرستاده شده اند تا مقامات بتوانند به مدت سه روز روی این مسائل کار کنند.

این هنگ همچنین یک گروه کاری تعیین کرده است و برنامه ای را برای چگونگی اجرای بهتر آموزش در سال آینده ایجاد خواهد کرد. افسران همچنین در حال دریافت آموزش های اضافی برای اطمینان از عدم تکرار تخلفات هستند.