شکاف بین حملات کووید 2 و 3 به نصف کاهش یافت – اخبار RT World

تایلند اعلام کرده است که دوره بین تزریق دوم و سوم کووید-19 را کاهش می دهد، زیرا در تلاش برای تقویت ایمنی در میان موج جدیدی از عفونت های ناشی از نوع Omicron است.

Taweesin Wisanuyothin، سخنگوی کارگروه دولتی کووید-19، در سخنانی در روز دوشنبه، گفت که افرادی که در ماه آگوست یا سپتامبر واکسن دوم دریافت می‌کنند، می‌توانند فوراً تقویت کننده‌ها دریافت کنند. واکسن های تقویت کننده در هر سایت واکسیناسیون در سراسر کشور در دسترس هستند.

ادامه مطلب


حداقل یک مورد مرگ Omicron در بریتانیا تایید شده است

از آنجایی که Omicron اکنون گسترده شده است، تزریق سوم تقویت کننده به کاهش شدت علائم و کاهش میزان مرگ و میر کمک می کند. ویسانویوتین بیان کرد.

به گفته مقامات بهداشتی، تایلند تنها هشت مورد وارداتی از نوع Omicron را شناسایی کرده است، در حالی که هیچ انتقالی در جامعه ثبت نشده است.

حدود 60 درصد از مردم تایلند، یا 43 میلیون نفر، دو دوز واکسن کووید-19 داده اند که 4.1 میلیون نفر از آنها تا کنون واکسن سوم را دریافت کرده اند.

داده های اولیه نشان می دهد که تزریق بوستر به طور قابل توجهی محافظت در برابر Omicron را افزایش می دهد، که دارای جهش هایی در پروتئین اسپایک است که به آن اجازه می دهد تا حدی از ایمنی ناشی از واکسن فرار کند.