شکارچیان واکسینه نشده در اروپا استخدام می شوند – RT World News

شهری در اتریش به دنبال کارمندانی است که وظیفه دارند جریمه هایی را علیه افرادی که مایل به دریافت جریمه کووید نیستند اعمال کنند. تلاش برای استخدام چند هفته قبل از دستور گسترده واکسن در این کشور اروپایی انجام می شود.

یک آگهی شغلی منتشر شده توسط شهر لینز اتریش می گوید که نامزدهای موفق جریمه، رسیدگی به درخواست تجدید نظر و اقداماتی را علیه کسانی که از پرداخت جریمه خود به دلیل واکسینه نشدن کوتاهی می کنند، اتخاذ خواهند کرد. خط افتتاحیه می گوید که این شغل برای کسانی که کار می کنند مناسب است “از کار با قوانین و رویه های اداری لذت ببرید.”

ادامه مطلب


درگیری معترضان ضد قرنطینه با پلیس در وین (ویدئو)

زحمات سخت کارمندان ماهانه با حقوقی از 2774 یورو (3126 دلار) پرداخت می شود. برای واجد شرایط بودن برای این شغل، یک فرد باید تابعیت اتریش را داشته باشد، فارغ التحصیل دبیرستان باشد، انعطاف پذیر باشد و آماده کار اضافه کاری باشد، سابقه کیفری نداشته باشد، و آخرین اما نه کم اهمیت، واکسیناسیون یا گواهی بهبودی معتبر کووید را داشته باشد.

علاوه بر این، زنان در رقابت برای پست در مقابل مردان با شرایط مشابه در اولویت قرار خواهند گرفت.

شهر لینز با 200000 نفر ساکن، کمترین میزان واکسیناسیون کووید را در سراسر اتریش دارد. بر اساس یک وب‌سایت پیگیری صدور گواهی‌های دیجیتالی واکسیناسیون در کشور، تاکنون تنها ۶۳ درصد از جمعیت این شهر دوز کامل واکسن کووید را دریافت کرده‌اند.

در اوایل دسامبر، محافظه کاران حاکم و دو حزب از سه حزب مخالف توافق کردند که واکسیناسیون کووید را برای همه اتریشی ها اجباری کنند، افراد زیر 14 سال یا کسانی که معافیت پزشکی دارند تا 1 فوریه 2022 ممنوع شود. کسانی که مایل به تزریق واکسن نیستند می توانند انتظار داشته باشند که این واکسن را انجام دهند. هر سه ماه یکبار جریمه سنگینی می شود. بر اساس گزارش رسانه ها، اگر فردی در طول یک سال در برابر واکسیناسیون مقاومت کند، ممکن است در نهایت مجبور شود در مجموع 3600 یورو برای 12 ماه هزینه کند.

اتریش اولین کشوری در اروپا است که واکسن گسترده را برای همه شهروندانش اعلام کرده است. وین همچنین اولین کشوری در جهان بود که در ماه نوامبر قرنطینه شدید سراسری را به طور خاص برای افراد واکسینه نشده اعمال کرد، فقط برای اینکه هفته‌ها بعد به شهروندان واکسینه شده نیز گسترش یابد. این قرنطینه در 12 دسامبر به پایان رسید، اما اتریشی‌های واکسینه نشده همچنان از سفرهای غیر ضروری محروم هستند.