شورش والدین بر سر طرح اسکان مهاجران در مدارس – RT World News

بیست سالن ورزشی مدارس دولتی در نیویورک به عنوان سرپناه ارزیابی می شوند زیرا دولت محلی برای اسکان تازه واردان تلاش می کند.

پس از آنکه شهردار اریک آدامز روز سه شنبه اعلام کرد که این برنامه سایت های خود را از 6 به 20 سالن ورزشی افزایش داده است، والدین مدارس شهر نیویورک نسبت به برنامه های شهر برای اسکان صدها مهاجر در سالن های ورزشی مدارس در سرتاسر پنج منطقه ابراز نگرانی کردند.

ما از آنها استقبال می کنیم، فقط به مدرسه ما نمی آیندوالد آرامیس رزا به Witness News گفت و توضیح داد که والدین معترض خارج از PS 172 نگران بودند.در مورد ایمنی بچه هایمان” رزا گفت که حتی از قبل حتی با والدین مشورت نشده بود، در حالی که مهاجران تحت پوشش تاریکی به آنجا منتقل شدند.

مسئولان مدرسه قول دادند کهافراد و خانواده ها“با اصرار در ساختمان‌های مستقل ورزشگاه در نظر گرفته می‌شود”این نباید بر عملکرد مدرسه تأثیر بگذارد و خانواده ها به هیچ بخش دیگری از مدرسه که دانش آموزان و کارکنان در آن هستند دسترسی نخواهند داشت


هتل های نیویورک کهنه سربازان را برای اسکان مهاجران بیرون می کنند - رسانه ها

با این حال، سالن بدنسازی مدرسه کودکان رزا در محله سان ست پارک بروکلین در مجاورت حیاط مدرسه قرار دارد که بچه ها در آن بازی می کنند. طبق گزارش‌ها، شرکت‌کنندگان در PS 172 در روز سه‌شنبه 25 درصد کاهش یافت زیرا والدین تصمیم گرفتند فرزندان خود را به طور دسته جمعی در خانه نگه دارند.

آنها را در میان مردمی که انتخاب شده‌اند قرار دهید، آنها را در حیاط خلوت‌شان قرار دهید، زیرا شما به اندازه کافی ما را سرکوب کرده‌اید.یکی دیگر از والدین به این خبرگزاری گفت. شش مدرسه ای که به طور قطعی برای اسکان مهاجران انتخاب شده اند، همگی در بروکلین واقع شده اند، در حالی که 14 مدرسه دیگر هنوز از نظر مناسب بودن در حال ارزیابی هستند.

ائتلاف ایمنی مدارس نیویورک با ابراز نگرانی در مورد ایمنی دانش آموزان در مدارس آسیب دیده، از شهر خواست راه حل دیگری بیابد. این شهر فاش نکرده است که قصد دارد تا چه مدت مهاجران – تقریباً منحصراً مردان بزرگسال – را در سالن‌های ورزشی اسکان دهد.

من احساس امنیت نمی کنم که مردان بزرگسالی بدون بررسی سابقه جنایی یا غربالگری سلامت در مدرسه فرزندانمان زندگی کنندریچارد کابو، پدر یک دانش آموز کلاس ششمی در MS 577، در حالی که گروه دیگری از والدین اعتراض خود را به تبدیل سالن بدنسازی بچه هایشان به پناهگاه مهاجران اعتراض کردند، به نیویورک پست گفت.

دفتر آدامز به والدین یادآوری کرد که بیش از 4200 مهاجر غیرقانونی در هفته گذشته وارد شده بودند و صدها نفر دیگر هر روز حضور داشتند. “ما از فضا خارج شده ایمآنها در بیانیه ای نوشتند و هشدار دادندوقتی ما برای تکمیل وظایف اخلاقی خود تلاش می کنیم، هیچ چیز از روی میز خارج نمی شود” و اینکه “بحران“می توان انتظار داشت”همه خدمات شهری را تحت تأثیر قرار می دهد.

این شهر ماه‌هاست که هتل‌هایی را برای مهاجران ایجاد می‌کند، در حالی که تلاش‌ها برای اتوبوس صدها نفر دیگر در شمال ایالت با خصومت آشکار دولت‌های محلی مواجه شده است. شهرستان‌های اورنج و راکلند اخیراً دستورات اجرایی صادر کرده‌اند که هتل‌های محلی را از پذیرش مهاجران آدامز منع کرده‌اند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: