شهر چینی Dongxing حمل و نقل عمومی را قطع کرد، بیش از 1 مورد کووید در خانه بمانید

شهر چین حمل‌ونقل عمومی را قطع می‌کند، بیش از 1 مورد کووید دستور می‌دهد در خانه بمانید

این اقدامات پس از آن انجام شد که Dongxing یک عفونت منتقل شده داخلی را شناسایی کرد. (فایل)

پکن:

یک مورد محلی کووید-19 یک شهر مرزی چین در مجاورت ویتنام را مجبور کرد تا به ساکنانش دستور دهد در خانه بمانند، حمل و نقل عمومی و برخی کلاس های مدرسه را متوقف کرده و پاکسازی مسافران و محموله ها را برای عبور از بندر ورودی به تعویق انداخت.

چین هوشیاری COVID-19 را در امتداد مرزها و بنادر خود افزایش داده است تا از ورود ویروس از منابع خارج از کشور جلوگیری کند، زیرا چندین شهر مرزی کوچک که منابع بهداشتی کمتری نسبت به شهرهای بزرگ دارند، طی سه ماه گذشته از شیوع بیماری رنج بردند.

شبکه تلویزیونی دولتی CCTV گزارش داد، شهر دانگ شینگ در منطقه خودمختار چین گوانگشی، که بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد، از همه ساکنانش خواست از روز چهارشنبه در خانه بمانند و از بیرون رفتن غیرضروری خودداری کنند.

این اقدامات پس از آن انجام شد که Dongxing یک عفونت منتقل شده در داخل کشور را با علائم تایید شده در طول آزمایش معمول تشخیص داد.

بر اساس گزارش دوربین مدار بسته، این شهر همچنین خدمات حمل و نقل عمومی را به حالت تعلیق درآورده است، تمام سایت‌های گردشگری، سینماها و سایر مکان‌های تفریحی را تعطیل کرده و کلاس‌های حضوری مدارس در مدارس ابتدایی و راهنمایی و مهدکودک‌ها را قطع کرده است.

بندر ورودی آن از روز سه شنبه پاکسازی مسافران و محموله ها را به عنوان بخشی از تلاش برای کنترل ویروس شهر به تعویق انداخت.

به گفته دوربین مداربسته، صادرات و واردات محموله های فوری باید به درستی برنامه ریزی شود تا از ضرر ناشی از انتظار جلوگیری شود.

چین به آژانس‌های مسافرتی دستور داده است تا ترتیب سفرهای گردشگری گروهی بین شهرهای مرزی دارای بنادر ورودی زمینی و مناطق خارج از استان‌هایی که شهرها در آن مستقر هستند را تا 15 مارس متوقف کنند، به استثنای شهرهایی که بندرهای مرتبط با هنگ کنگ و ماکائو دارند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)