شلیک موشک های بالستیک و کروز در بازی های جنگی ایران (ویدئو) — ​​RT World News

ایران موشک‌های بالستیک و کروز را به عنوان بخشی از یک رزمایش نظامی پنج روزه شلیک کرده است که در سراسر کشور و خلیج فارس گسترش می‌یابد. رسانه های دولتی همچنین از دقت دقیق پهپادهای پرتاب بمب استقبال کردند.

رسانه های دولتی ایران روز سه شنبه از دومین روز از رزمایش پیامبر اعظم 17 (به معنای پیامبر اعظم) خبر دادند. این رزمایش پنج روزه در سواحل خلیج فارس، تنگه هرمز و استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان با حضور یگان‌های نیروی زمینی، دریایی و هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است. (سپاه).

به گزارش تسنیم، نیروی هوافضای سپاه روز سه‌شنبه با پهپادهای تهاجمی بر فراز سواحل جنوبی به پرواز درآمد و با دقت دقیق، بر روی اهداف از پیش تعیین‌شده بمب‌ها پرتاب کرد. ارتش با تمجید از دستاورد خود، به تلویزیون دولتی گفت که اکنون پهپادهایی در اختیار دارد که می توانند همزمان به دو هدف حمله کنند.

نیروها همچنین عملیات پشتیبانی هوایی را با استفاده از ابزارهای چرخشی تمرین کردند، در حالی که واحدهای دریایی درگیر بازی های جنگی شبیه سازی شده علیه حملات پهپادهای متخاصم بودند.

به گزارش تلویزیون دولتی این کشور، در همین حال، یگان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موشک‌های بالستیک و کروز بر فراز خلیج فارس شلیک کردند. استفاده از موشک های بالستیک توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران یک مفهوم جدید است و آنها با دقت 100 درصد اهداف خود را مورد اصابت قرار می دهند. سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران به صدا و سیما گفت.

برد موشک‌های بالستیک ایران بر اساس گفته‌های ارتش این کشور 2000 کیلومتر (1200 مایل) است، به این معنی که می‌توانند به پایگاه‌های آمریکا در منطقه و همچنین اهدافی در اسرائیل برسند. به نظر می رسد فیلم تلویزیون دولتی ایران مقیاس کامل این رزمایش را نشان می دهد.

ایران روز دوشنبه این رزمایش را با انجام مانور پدافند هوایی در نیروگاه اتمی بوشهر در ساعات اولیه صبح آغاز کرد.

تهران همچنین هشداری به اسرائیل دشمن داد که ایران آن را مسئول دو حمله به تاسیسات هسته‌ای نطنز و حمله دیگری به کارگاه سانتریفیوژ در کرج می‌داند.

در صورتی که اسرائیل حملاتی را علیه ایران انجام دهد، نیروهای مسلح ما فوراً به تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیرها و فضاهایی که برای انجام تجاوز استفاده می‌شود، حمله خواهند کرد. سرلشکر غلامعلی رشید گفت:خرد کردنپاسخ به گزارش نورنیوز.