شرکت برای مقایسه زنان با گاو عذرخواهی می کند (ویدئو) — ​​RT World News

تعاونی لبنیات سئول، تولیدکننده پیشرو شیر کره جنوبی، پس از انتشار آگهی ای که زنان را به صورت گاو نشان می دهد، خود را در آب داغ قرار داده است. مجبور شد کلیپ را از اینترنت حذف کند و عذرخواهی کند.

این ویدئوی جنجالی که پس از آن بار دیگر توسط عموم بارگذاری شد، برای تبلیغ برند پرچمدار این شرکت، سئول میلک، ساخته شده است. مردی را نشان می دهد که با یک دوربین بزرگ در میان جنگل قدم می زند. او سرانجام به علفزاری می رسد و در آنجا از گروهی از زنان زیبا با لباس های سفید فیلم می گیرد که در چمن های سرسبز یوگا انجام می دهند و از چشمه آب می نوشند. اما فیلمبردار تصادفاً یک شاخه را پا می‌گذارد و با صدای ترکیدن ناگهان همه خانم‌ها تبدیل به گاو می‌شوند.

این کلیپ با این شعار به پایان می رسد: «آب تمیز، خوراک ارگانیک، شیر سئول 100 درصد خالص. شیر ارگانیک از مزرعه ای ارگانیک در طبیعت دلپذیر چئونگ یانگ.

این ویدیو در اواخر نوامبر به صورت آنلاین آپلود شد و به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، اما به دلایل اشتباه.


دانشگاه چین پس از متهم شدن به عینیت بخشیدن به زنان برای جذب دانشجویان سال اول مجبور به حذف تبلیغات جنسی شد

بینندگان کره جنوبی از این تبلیغ خشمگین شدند و یکی از آنها در صفحه اینستاگرام این شرکت اعلام کرد: “من دیگر هرگز شیر سئول را نخواهم خورد.”

این احساس توسط دیگران نیز به اشتراک گذاشته شد زیرا آنها شرکت لبنیات سئول را به مقایسه زنان با حیوانات، عینیت بخشیدن به آنها و ترویج عمل غیرقانونی فیلمبرداری مخفیانه مردان از زنان، معروف به “مولکا”، که در سال های اخیر به یک مشکل بزرگ در کره جنوبی تبدیل شده است، سرزنش می کنند.

این اعتراض باعث شد که لبنیات سئول این کلیپ را از صفحات رسمی خود حذف کند و از همه کسانی که از تبلیغات شیر ​​ناراحت بودند، صمیمانه عذرخواهی کنید.

ما این موضوع را جدی می پذیریم و بررسی داخلی انجام خواهیم داد. این شرکت در بیانیه ای در 8 دسامبر گفت.

این اولین بار نیست که لبنیات سئول با فعالیت های تبلیغاتی خود جنجال برانگیخته است. در سال 2003، چندین نفر از مقامات ارشد این شرکت پس از اجرای یک مراسم زنده که در آن مدل‌های برهنه روی صحنه روی بدن یکدیگر ماست می‌خریدند، به دلیل فحاشی جریمه شدند.